Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Bezoekje

Tanne

Tanne
Gisteren heb ik samen met Luc, Anja, Michael, Deborah, Bas en Marco Reefcorner bezocht.

Theo en Erwin: bedankt voor de gastvrijheid!!
 

Bijlagen

  • IMG_2427.JPG
    IMG_2427.JPG
    37,9 KB · Weergaven: 27
  • IMG_2428.JPG
    IMG_2428.JPG
    79,3 KB · Weergaven: 40
  • IMG_2430.JPG
    IMG_2430.JPG
    62 KB · Weergaven: 28
Na dit bezoek werden we door Erwin, mede-eigenaar van Reefcorner, uitgenodigd zijn privé-aquarium te bekijken. Het aquarium is ongelooflijk dicht begroeid met vrijwel uitsluitend kleinpoliepige steenkoralen. Erwin vertelde dat de bak binnen afzienbare tijd afgebroken gaat worden om met stekken en een kleinere hoeveelheid levend steen weer opnieuw te starten.
 

Bijlagen

  • IMG_2432.JPG
    IMG_2432.JPG
    109,8 KB · Weergaven: 114
  • IMG_2433.JPG
    IMG_2433.JPG
    93,9 KB · Weergaven: 158
  • IMG_2438.JPG
    IMG_2438.JPG
    129,7 KB · Weergaven: 59
Tot slot nog twee detailfoto's.

Erwin: bedankt voor de gastvrijheid!
 

Bijlagen

  • IMG_2442.JPG
    IMG_2442.JPG
    68,3 KB · Weergaven: 26
  • IMG_2448.JPG
    IMG_2448.JPG
    99,3 KB · Weergaven: 38
Echt een top winkel!! vooral veel GEKLEURDE koralen;)


En de bak van erwin is ook echt schitterend!



Groetjes Michael
 
Ook ik was mee met het gespuis :p . En ik vond het een superdag , superwinkel en mega mooie bakken . Luc , Anja , Theo , Erwin , en het gespuis bedankt voor de leuke dag !!!!:D


Groet marco
 
Tanne zei:
Gisteren heb ik samen met Luc, Anja, Michael, Deborah, Bas en Marco Reefcorner bezocht.

Theo en Erwin: bedankt voor de gastvrijheid!!

Ik vroeg me al af waar de foto's gebleven waren... maar gelukkig hebben we de foto's nog! :p

en verder wilde ik ook nog even melden: wat een topwinkel! Zeker de moeite waard om een ritje krap in de auto te zitten! toch marco? :p

groetjes Bas
 
Bovenaan