Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Fission nano skimmer

het was wel handig geweest als je er een fototje had bijgezet natuurlijk.

Daarom... doe ik het lekker ff voor je.µ

ik heb er geen ervaring mee in ieder geval.
 

Bijlagen

  • fission_skimmer.jpg
    fission_skimmer.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 10
timwijgerde zei:
lijkt me erg leuk voor een nano. Of het schuimertje echt zn naam kan waarmaken.. wie weet. Je kunt er ook drie aan je nano hangen he. dat kost alleen wel wat geld..

Tim,

weet jij zo of ze in nederland te koop zijn ??
 
Het schuimertje wordt op een amerikaans forum afgebrand,ik denk dat je rustig de volgende conclusie kunt trekken : niet meer aan denken :) !

Gr. JNS.
 
Jonas zei:
Het schuimertje wordt op een amerikaans forum afgebrand,ik denk dat je rustig de volgende conclusie kunt trekken : niet meer aan denken :) !

Gr. JNS.
en wat is daarvan de reden ?? heb jij een beeter idee dan hoe ik een afschuimr in men bak kan plaatsen jonas
 
Mijn talenknobbel heeft meer iets weg van een kuiltje,maar desondanks had ik de indruk dat het apparaat stopt met afschuimen zodra het waterpeil maar iets veranderd.Ook zou het moeilijk aan de praat te krijgen zijn.Als je even Googeld kom je de verhalen vanzelf wel tegen.Ik heb verder geen idee wat voor bak je hebt dus een alternatief kan ik zo niet aangeven.

Gr. JNS.
 
Quote van een persoon actief op reefcentral.com :

"And don't touch the Fission. It skimmed a bit of very weak, almost pure water tea for a week or two, then stopped working altogether. The airline clogged up constantly, it flooded the tank with microbubbles until I took it out, and it overheated the tank. Total Junk."

Oftewel het schuimertje verstopte constant, gaf veel luchtbellen af en het pompje gaf teveel warmte af aan het water.

De rest van de meningen is ook niet positief.