Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Goede service

Mandooow

Mandooow
Dit moet ik even kwijt. Ik had via internet een T5 verlichtingsbalk en een aquariumcomputer besteld bij een niet sponsor (een duitse firma). Alles werd netjes met UPS afgeleverd. De aquaruimcomputer functioneerde niet, dus even naar ze gebeld in mijn beste duits. De telefonische service was al super, maar nu ik mijn mail even nalees ben ik helemaal verrast.
De aquariumcomputer deed het inmiddels weer en ik had een foto in het forum gezet van mijn techniek. Krijg ik zomaar twee mailtjes van die firma, op zondag verstuurd. Ze hadden op het forum gelezen dat de aquariumcomputer het weer deed en vroegen of ik een foto van de bovenkant van mijn aquarium kon sturen.
In het mailtje geven ze mij ook ongevraagt goed advies ...en dat op zondag .....super die service. Ik ben dan ook zeer tevreden.

Dit wilde ik ff kwijt.

Groet, Mandooow
 
als het over een niet sponsor gaat waarom mag het dan gezegt worden.
naar mijn mening moeten zulke dingen alleen gezegt worden als een forum lid of een sponsor zoiets goeds doet.
maar dat is mijn mening iedereen zijn mening natuurlijk
 
Mandooow zei:
Dit moet ik even kwijt. Ik had via internet een T5 verlichtingsbalk en een aquariumcomputer besteld bij een niet sponsor (een duitse firma). Alles werd netjes met UPS afgeleverd. De aquaruimcomputer functioneerde niet, dus even naar ze gebeld in mijn beste duits. De telefonische service was al super, maar nu ik mijn mail even nalees ben ik helemaal verrast.
De aquariumcomputer deed het inmiddels weer en ik had een foto in het forum gezet van mijn techniek. Krijg ik zomaar twee mailtjes van die firma, op zondag verstuurd. Ze hadden op het forum gelezen dat de aquariumcomputer het weer deed en vroegen of ik een foto van de bovenkant van mijn aquarium kon sturen.
In het mailtje geven ze mij ook ongevraagt goed advies ...en dat op zondag .....super die service. Ik ben dan ook zeer tevreden.

Dit wilde ik ff kwijt.

Groet, Mandooow

sorry lees net dat er staat niet sponser denk door het warme weer;)
 
In mijn bericht stond de firmanaam, dat mocht waarschijnlijk niet van de webmaster, zij hebben er "niet sponser"van gemaakt. Maakt mij niet uit, wilde gewoon even kwijt dat je in het buitenland (duitsland in mijn geval) ook prima via internet kan bestellen en een goede service kan verwachten. Ik kreeg net weer een mailtje van die firma, ze stuurde mij een heel mooi programma om de stroomkosten te berekenen ...als iemand interesse heeft dan moet hij dat maar even bij me melden.

Groet, Mandooow :cool:
 
Mandooow zei:
Ik kreeg net weer een mailtje van die firma, ze stuurde mij een heel mooi programma om de stroomkosten te berekenen ...als iemand interesse heeft dan moet hij dat maar even bij me melden.

Groet, Mandooow :cool:


Zitten er geen auteursrechten op dan ?

Zie mijn vraag gewoon als gratis service ;)





 
Peter zei:


Zitten er geen auteursrechten op dan ?

Zie mijn vraag gewoon als gratis service ;)





Haha, neen hoor, geheel gratis :D
 
Bovenaan