Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Red Sea

D

duc

Guest
Hallo,

Er is nieuw zout van Red Sea Coral pro.

Is het al in nederland te krijgen en wat gaat een emmer van 22 kg kosten?

vrgr,

Rob
 
Beste Rob,

Red Sea komt inderdaad met een nieuw zout op de markt, speciaal gericht op aquaria met steenkoralen. Het zal helaas nog even duren voordat wij dit op voorraad hebben.

vr.gr.

John
 
aquaholland zei:
Beste Rob,

Red Sea komt inderdaad met een nieuw zout op de markt, speciaal gericht op aquaria met steenkoralen. Het zal helaas nog even duren voordat wij dit op voorraad hebben.
vr.gr. John

Hoi John

Gezien het feit dat dit merk mijn voorkeur heeft, ben ook ik zeer geïnteresseerd

Laat ons s.v.p. weten, wanneer en waar dit nieuwe zout te koop is
 
Het Red Sea Coral Pro Zout is al bij diverse winkels voorradig.
De emmers hebben een inhoud van 22 kg. voor 660 liter water.
Reacties op het zout zijn uitstekend.
Je plaatselijke speciaalzaak kan het bij ons bestellen.

vr.gr.

John
 

Bijlagen

  • Red Sea Coral Pro Zout 22 kg..jpg
    Red Sea Coral Pro Zout 22 kg..jpg
    9 KB · Weergaven: 967
aquaholland zei:
Het Red Sea Coral Pro Zout is al bij diverse winkels voorradig.
De emmers hebben een inhoud van 22 kg. voor 660 liter water.
Reacties op het zout zijn uitstekend.
Je plaatselijke speciaalzaak kan het bij ons bestellen.

vr.gr.

John
In een wordt

Een top zout :goed:
 
Peter zei:
In een wordt

Een top zout :goed:
En waarom is het een TOP-zout Peter ..... zijn alle goede merken niet van goede kwaliteit? ........ zit het ook niet een beetje tussen de "oren" de kwaliteit van een bepaald soort merk? ...... de meningen zijn zo verdeeld over de verschillende merken. Laatst hoorde ik een ervaren zeeaquariaan die zweerde bij Instant Ocean zout ...en dat is een veel goedkoper merk. Ikzelf gebruik trouwens "reef cristals" en ben daar heel tevreden over.

MvG, Armando
 
Hoi Armando.

Hier kun je e.e.a. lezen over beide zouten.

Grtz
Patrick


Mandooow zei:
En waarom is het een TOP-zout Peter ..... zijn alle goede merken niet van goede kwaliteit? ........ zit het ook niet een beetje tussen de "oren" de kwaliteit van een bepaald soort merk? ...... de meningen zijn zo verdeeld over de verschillende merken. Laatst hoorde ik een ervaren zeeaquariaan die zweerde bij Instant Ocean zout ...en dat is een veel goedkoper merk. Ikzelf gebruik trouwens "reef cristals" en ben daar heel tevreden over.

MvG, Armando
 
Mandooow zei:
En waarom is het een TOP-zout Peter ..... zijn alle goede merken niet van goede kwaliteit? ........ zit het ook niet een beetje tussen de "oren" de kwaliteit van een bepaald soort merk? ...... de meningen zijn zo verdeeld over de verschillende merken. Laatst hoorde ik een ervaren zeeaquariaan die zweerde bij Instant Ocean zout ...en dat is een veel goedkoper merk. Ikzelf gebruik trouwens "reef cristals" en ben daar heel tevreden over.

MvG, Armando
Hoi Armando

Misschien zit het inderdaad tussen mijn oren, toch ben ik van mening dat mijn koralen wat beter kleuren bij het gebruik van RedSea Coral Pro dan met Reef Crystal zout

Als ik het zout punten zou moeten geven, dan krijgt het RedSea zout 100 en ReefCrystal 90 punten.

Instant Ocean zout is een uitstekend zout voor een vissenbak, in een koralenbak zal je kapitalen voor extra supplementen uit moeten geven om de tekortkomingen aan te vullen.

Zelf gebruik ik helemaal niets van dat spul !!!!!
 
Bovenaan