Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

EASY BLADE - VERBETERDE ALGENSCHRAPER

Kan iemand mij vertellen bij welke aqua zaak in de randstad ik de Easy Blade kan kopen?


Mag ook middels een PB
 
Ik heb ze bij Picasso en Seven Seas gezien maar ik denk dat ze ze allemaal wel verkopen. Even een belletje naar je favoriete winkel en je weet alles ;)

Groetjes,
Michael...
 
Waterweelde heeft het niet
 
He Ad,

ik ben van plan morgen de easy Blade te halen. Zal ik er ook 1 voor jou meenemen?

ad7x7 zei:
Waterweelde heeft het niet
 
yeah!! mooi aanbod, waar ik graag op in ga, je hebt een pbeetje terug...
 
Ja hoor,

ik heb 'm ook gehaald vanmiddag.

SUPER:goed:


Eloi zei:
In 1 woord, Super!

Soms wordt een geweldig idee verknald door een belabberde uitvoering, maar dat is hier niet het geval. Dit produkt wordt compleet geleverd en is van goede kwaliteit. Binnen enkele minuten kun je aan de slag.

Oh ja, en voor de prijs hoef je het niet te laten. Seven Seas, nog bedankt voor de tip!

Vriendelijke groet,
Michael...
 
gebeurd bij mij ook het is dus niet aan te raden deze in je aquarium te laten zitten
 
Ik heb dit hulpstukje ook op onze mag-float's verlijmd en ik denk inderdaad dat het beter is dat je hem uit het water haalt na gebruik.

Meer nog, ik zou hem spoelen met zoetwater en afdrogen.

Zo ga je hem het langst kunnen gebruiken zonder dat je het mesje moet vervangen denk ik .
 
na veel positieve reacties op het forum heb ik er ook maar een gekocht. Ik kon haast niet voorstellen dat dat ging werken. maar het werkt echt super.
Ik heb hem echter op een smalle algenmagneet geplakt en nu is de magneet alleen nog in de lengte richting over de ruit te bewegen omdat hij anders draaid. Maar dit is niet echt heel erg.
 
Bovenaan