Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Help wat gebeurt er met mijn anemoon

Katmeteenc

ZeewaterForum lid
Hoi Allemaal, ik heb enige tijd geleden een mooie anemoon aangeschaft samen met een porceleinkrabje. De eerste week heeft hij zijn plekje gezocht en daarna heeft hij een week mooi open gestaan. Ineens trok hij al zijn tentakels in en heeft hij een dag of vier als een propje tegen de steen gezeten. Hier en daar in de bak dacht ik af en toe een losse tentakel van de anemoon te zien. Nu gaat hij weer open maar ziet er raar uit. Aan de ene kant likken alle tentakels ingekort. Iemand die ook deze ervaring heeft en weet wat er gebeurt? Ik heb in de bak een blauwe heremietkreeft, twee pepermuntgarnalen, een Henkie een zeester en een gramma Loreto zwemmen.
3f5ff31560c87204d1f63b7362e62823.heic



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Vergeet mijn andere garnaal, clowns garnaal en laat ik die nu net met zijn schaartjes in de anemoon zien knippen....[emoji33]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Iets heeft je anemoon idd aangevallen of aangegeten. Maar wie? Even goed in de gaten houden, want zo te zien zijn zijn de meeste tentakels al weg.
 
Bovenaan