Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Leuke jongens

luc

Senior Forumlid
Gaat goed,ik maak een einde aan mijn abonnement op " ons zeeaquarium " was de lange wachttijden beu.Nu sturen ze mij een brief van een incassobureau abonnementsgeld verhoogd met incassokosten.Ik was jaren geabonneerd en dat is mijn dank.Ik ga dat niet betalen ( opzeggen is opzeggen ) Desnoods ga ik naar consumenten dienst.
 
😂😂 ik begrijp je reactie hoor veel klachten over te late levering.
Ik hoop dat je de regels goed doorgenomen heb, opzeggen is niet altijd opzeggen,
er kan een opzeg termijn zijn, in dat geval moet je gewoon betalen.
succes.
 
?? ik begrijp je reactie hoor veel klachten over te late levering.
Ik hoop dat je de regels goed doorgenomen heb, opzeggen is niet altijd opzeggen,
er kan een opzeg termijn zijn, in dat geval moet je gewoon betalen.
succes.

Wat een onzin eigenlijk hè, wil je ergens een abonnement op dan is dat met 1 telefoontje of e-mail geregeld maar wil je ervanaf dan moet dat schriftelijk in 3 voud voor een bepaalde maand.. :confused:
 
is de admin van dit forum jan habers niet zeer nauw verbonden met het blad ?
 
Is aangetekend opzeggen geen optie?

Een vriend had ook ooit eens iets geheels anders online zijn jaarabbo opgezegd, die moest zelfs 125€ schadevergoeding betalen, voor iets dat je na 12 jaar niet meer wilt?


Heeft dan de opzeg aangetekend gedaan en was probleemloos, kreeg zelfs nog geld terug gestort.
 
Een vriend had ook ooit eens iets geheels anders online zijn jaarabbo opgezegd, World knowledge die moest zelfs 125€ schadevergoeding betalen, voor iets dat je na 12 jaar niet meer wilt
 
Bovenaan