Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Tijdschakelaar op de Aqua Medic T controller twin

Rviperen

ZeewaterForum gebruiker
Ik zoek een mogelijkheid om mijn Aqua Medic T controller alleen 's nachts de cool ventilator aan te laten schakelen. Een standaard tijdschakelaar werkt niet, want die heeft constante voeding nodig. Heeft iemand daar een oplossing voor?
 
Een digitale met ingebouwde accu?
Maar begrijp niet helemaal waarom je dit zou willen doen, als je Temp te hoog word moet hij toch gewoon aanschakelen?
 
Klopt, ik zoek een stekker tijdklok schakelaar met een accu, maar die kan ik niet vinden.
Mijn Grotech ventilator maakt nogal wat herrie, en aangezien ons aquarium naast de zithoek staat is dat zeer storend.
Het aquarium warmt overdags zo'n anderhalve graad (van 25 naar 26,5 graden) op, die is 's nachts makkelijk weer terug te koelen naar 25 graden.
 
Bedankt voor je berichtje.
Ik vrees dat de backup batterij niet bedoeld is om dagelijks 16 uur te overbruggen, maar ik ga er naar informeren.
 
Nou volgens mij houd hij het echt lang vol. Ik heb namelijk ook een soort gelijke en zelfs na een halfjaar deed hij het nog.
ik zou even de gebruiksaanwijzing opzoeken kan je het zo zien
 
De backup batterij is een NiMH oplaadbare cel, dat ziet er goed uit. Bedankt
 
Bovenaan