Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reparatie red dragon mini bubble king pomp

Erik80

ZeewaterForum lid
2e hands gekocht en dus geen garantie meer mogelijk. Mijn red dragin heeft na 5 jaar trouwe dienst de geest gegeven.

Hoe zou ik deze nog kunnen laten repareren? Heeft iemand een tip?

Vind het doodzonde om de hele bubble king mini 800 weg te gooien.
c7da9df079821de8bec7096a0d043631.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
 
Je kunt voor alle Red Dragons gewoon vervangende onderdelen bestellen bij de leverancier. Kijk bij Royalexclusiv.net en zoek de onderdelenlijst. Ze leveren rechtstreeks aan particulieren. Ik kocht vorig jaar een nieuwe rotor voor mijn Bubble King. Binnen twee dagen geleverd.
 
Je kunt hem ook opsturen naar RE om te laten kijken wat er mis is en eventueel laten repareren. Als dat economisch niet interessant is betaal je alleen de onderzoekskosten. Dit heb ik ook eens gedaan toen er een tik in de pomp zat. Dit bleek helaas een kapot motorblok en ze hebben toen voor mij een nieuwe gemonteerd . Keurige snelle service
 
Je kunt hem ook opsturen naar RE om te laten kijken wat er mis is en eventueel laten repareren. Als dat economisch niet interessant is betaal je alleen de onderzoekskosten. Dit heb ik ook eens gedaan toen er een tik in de pomp zat. Dit bleek helaas een kapot motorblok en ze hebben toen voor mij een nieuwe gemonteerd . Keurige snelle service

Hier een gelijkaardige ervaring. Topfirma!
 
Dank voor de antwoorden! Ik ga binnenkort maar eens naar Keulen :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
 
Bovenaan