Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kweek Kauderni

Ou0615

ZeewaterForum lid
Beste aquarianen,

Mijn aquarium draait nu 8 maanden. Over het algemeen gaat het heel goed.

Ik heb nu in korte tijd twee keer een nest Kauderni's (7) gehad. 3e is onderweg. Het mannetje draagt de eitjes/jonkies ongeveer 26 dagen, eet dan een week en vervolgens begint het weer van voren af aan. Heel erg leuk en intersessant. Maar kan het kwaad? Het lijkt mij dat dit veel moet vergen van een lichaam.Iemand een idee?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 27
Beste aquarianen,

Mijn aquarium draait nu 8 maanden. Over het algemeen gaat het heel goed.

Ik heb nu in korte tijd twee keer een nest Kauderni's (7) gehad. 3e is onderweg. Het mannetje draagt de eitjes/jonkies ongeveer 26 dagen, eet dan een week en vervolgens begint het weer van voren af aan. Heel erg leuk en intersessant. Maar kan het kwaad? Het lijkt mij dat dit veel moet vergen van een lichaam.Iemand een idee?


Ik denk dat het geen kwaad kan want als de vis niet in goede conditie is komt er ook geen nakweek. Heb bij mij in het aquarium precies hetzelfde en dat al een 2 a 3 jaar als ik me niet vergis en de vissen doen het nog steeds goed.

Grt Marco
 
Bovenaan