De overgang naar het nieuwe forum zal donderdag in de namiddag starten. Als alles goed gaat zijn we zaterdag weer terug met het nieuwe forum.
Resultaten 1 tot 2 van de 2
    Winkelier
    Ingeschreven
    09-03-2018

Standaard Over AbyssWare en Nieuws

Ik ben een gepassioneerde aquarium hobbyist wonende te BelgiŽ.

Vele jaren ervaring als R&D LED verlichting designer voor de meest veeleisende en high-end industrie over de hele wereld (luchtvaart, militair, medisch, hi-tech onderzoek, etc.).
    Als toegewijde DIY’er heb ik de afgelopen jaren diverse projecten gerealiseerd voor mijn aquaria, sommigen volledig gedetailleerd op verschillende fora waar mijn werk zeer gewaardeerd werd.
    Over de jaren heen heb ik verschillende ideeŽn voor verlichting en systemen gehad maar deze laten varen door omstandigheden.

Ondanks alle passie is een DIY project vaak een lijdensweg: Gebrek aan kennis en ervaring, slechte planning, zeer dure prototype onderdelen, onderdelen bij vele verschillende leveranciers hoeven bestellen, etc.

Om deze redenen opteren mensen vaak liever voor een commercieel beschikbaar product in plaats van een DIY project, zelf als dit niet voldoet aan al hun eisen en behoeften.
    Dit is waarom ik op het idee kwam om AbyssWare op te richten.
    Met mijn professionele kennis, gecombineerd met de kennis die ik in de loop der jaren heb opgedaan met mijn zoetwater plantenaquaria en zeewateraquaria wou ik een platform creŽren voor mensen die op zoek zijn naar een volledig afgewerkt product maar ook voor mensen die op zoek zijn naar een volledig op maat gemaakt product.

AbyssWare's filosofie is om ultra-modulaire, op het platform gebaseerde producten en systemen te ontwerpen, volledig aanpasbaar met uitstekende kwaliteit en maximale betrouwbaarheid - op deze manier kan elke klant precies hebben wat hij nodig heeft. Als u niet precies weet wat uw vereisten zijn, helpt AbyssWare u graag om de beste oplossing te kiezen. Als je heel goed weet wat je nodig hebt, maar geen exacte match kunt vinden in het hele scala van producten, is AbyssWare blij om producten voor je aan te passen, ongeacht spectrum, vermogen, soort leds, besturingsysteem of montagesysteem - en ja, zelfs de kleur van hoezen en decoratieve elementen op lichten kunnen op maat worden gemaakt. En om nog verder te gaan ... als je een idee hebt, een droomlichtsysteem of gewoon een andere LED-puck nodig hebt voor je DIY-project, zal AbyssWare het ontwerpen en zelfs voor je maken.

EMAIL: abyssware@yahoo.com
    WEBSITE: www.abyssware.eu
    ================================================== ===
    Bak: RedSea Reefer 350 (liter)
    Afschuimer: Bubble Magus Curve 7
    Stromingspomp: 2 x Jecod RW8
    verlichting: 2 x Barracuda ReefPro
    Opvoer pomp: Jebao DC4000

Winkelier
    Ingeschreven
    09-03-2018

Standaard Re: Over AbyssWare en Nieuws

Hallo gast,
    Om dit forum te bekijken moet u zich registreren of u moet inloggen!
    ================================================== ===
    Bak: RedSea Reefer 350 (liter)
    Afschuimer: Bubble Magus Curve 7
    Stromingspomp: 2 x Jecod RW8
    verlichting: 2 x Barracuda ReefPro
    Opvoer pomp: Jebao DC4000

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Nieuws!
    Door Krayenhoff Zeewater in forum Krayenhoff Zeewater Nijmegen
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 04-05-18, 18:37
  2. NIEUWS