Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland RedSeaReefer 170 full optie

schaaped

ZeewaterForum gebruiker
Na jarenlange ervaring en toewijding komt er een moment waarop je niet de tijd kan besteden die nodig is voor het volle resultaat.Dit wil ik voor zijn en dus alles aanbieden is gezonde staat.
Aaangeboden wordt dus :

RedSeaReefer 170 met kast / sump
Orphek Atlantik led module
opvoer : Jebao 3500
stroming : Max Gyre 150
Max Gyre 250
Eco Tech Marine MP 10

afschuimer : Bubble King 180
Apex Neptune computer met ORP / PH / Temp / Zout en doseermodule . DOS tweekanaals module en opslagreservoir.
Bezetting is een gezond bestand van overwegend sterk groeiende Montipora LPS ,buiskoraal,sterpoliepen,Zoanthis,Vissenbestand is :
een paartje Amphi Occelaris ( productief eileggend ) ,Gele Pincetvis,Pseudochromis Fridamani,Synchiropus LSD pitvis en twee Anthias vlaggebaarzen,allen gezond en eten alles wat wordt aangeboden.
Twee dozen vol RedSea testkits,slangen,pompen,verwarming en toevoegingen,eigenlijk alles wat nodig is om volledig door te starten ,inclusief emmers voor vervoer en water.
Fotos,genoeg ,maar altijd een probleem op dint forum,alles op zijn kant.
Vraagpris, 1000 euro
Met vriendelijke groet,
Ed

 

Bijlagen

  • Reeftank.jpg
    Reeftank.jpg
    63,2 KB · Weergaven: 207
Na jarenlange ervaring en toewijding komt er een moment waarop je niet de tijd kan besteden die nodig is voor het volle resultaat.Dit wil ik voor zijn en dus alles aanbieden is gezonde staat.
Aaangeboden wordt dus :

RedSeaReefer 170 met kast / sump
Orphek Atlantik led module
opvoer : Jebao 3500
stroming : Max Gyre 150
Max Gyre 250
Eco Tech Marine MP 10

afschuimer : Bubble King 180
Apex Neptune computer met ORP / PH / Temp / Zout en doseermodule . DOS tweekanaals module en opslagreservoir.
Bezetting is een gezond bestand van overwegend sterk groeiende Montipora LPS ,buiskoraal,sterpoliepen,Zoanthis,Vissenbestand is :
een paartje Amphi Occelaris ( productief eileggend ) ,Gele Pincetvis,Pseudochromis Fridamani,Synchiropus LSD pitvis en twee Anthias vlaggebaarzen,allen gezond en eten alles wat wordt aangeboden.
Twee dozen vol RedSea testkits,slangen,pompen,verwarming en toevoegingen,eigenlijk alles wat nodig is om volledig door te starten ,inclusief emmers voor vervoer en water.
Fotos,genoeg ,maar altijd een probleem op dint forum,alles op zijn kant.
Vraagpris, 1000 euro
Met vriendelijke groet,
Ed
Hallo Ed,

Ik heb wel interesse, ik heb u privé mij telefoon nummer gestuurt kunt u met mij contact opnemen.

Gr Cees
 
Bovenaan