Een abonnement op "Ons zeeaquarium"? Klik Hier
Resultaten 1 tot 1 van de 1
    it's a way of life... MarjanH's Avatar
    Ingeschreven
    19-09-2006

Standaard Re: Groot aquarium, incl onderstel en techniek

Vernieuwde advertentie, ik bied het aquarium nu compleet aan.

Te koop groot aquarium: 2 meter lang, 80 cm diep, 60 cm hoog. Netjes onderhouden, geen beschadigde kit, nauwelijks zichtbare of storende krassen, ziet er echt nog fraai uit en daardoor ook zelfs te gebruiken als doorkijk aquarium. Is leeg en helemaal schoongemaakt. Het aquarium heeft geen sump/bioloog of overloop, maar dit is uiteraard door koper zelf later nog te realiseren.

Incl. het houten onderstel, de steigerhouten ombouw zal moeten verwijderd worden, daar dit niet door de deuren heen kan - de ombouw is in huis opgebouwd nl.

Incl. Eheim 1200 XL buitenfilter.

Incl. 2x Giesemann 2x T5 armatuur (waarvan 1 zgan nieuw).

Incl. enkele stromingspompen.

Prijs: 850 euro en per direct af te halen in Alkmaar.

Koper dient wel zelf voor mankracht en vervoersmogelijkheden te zorgen en zal ook zelf het aquarium uit de woning moeten halen: het aquarium kan alleen rechtopstaand de kamer uit en past maar net aan onder de woonkamerdeurpost door. Het moet daarna waarschijnlijk enigszins schuin gekanteld door de voordeur naar buiten zoals het door de aquariumbouwer ook naar binnen is gebracht. Ik kan dat zelf echt niet helaas.

(aankoop is dus op eigen risico koper plus alvorens het aquarium verplaatst gaat worden: ontvang ik graag eerst een aanbetaling van 450 euro vooraf voor het aquarium zelf)

Toegevoegd na 1 Dag 7 Uren:

Update 17-5, 19:00 uur: GERESERVEERD
    Laatst gewijzigd door MarjanH; 17-05-18 om 19:04. Reden: Binnen 3 dagen geprobeerd te uppen !!!!
    Verslag van al mijn ervaringen + belevenissen v.a. september 2006 (nieuwe start januari 2017)
    The Never Ending Story (continues...)

Mijn methode: aquarium zonder sump, geen afschuimer, Eheim buitenfilter met watten + wanneer nodig fosfaat en/of silicaatverwijderaar, 5% water verversen per 2 wkn, zout Tropic Marine bio active en/of pro reef, leidingwater, geen toevoegingen op Ca en Mg na.

Het (inmiddels beŽindigde) dagboek van 11 liter:
    Ocean Eleven, klein - kleiner - kleinst

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Brabant draaiend zeewater aquarium incl vissen en lagere dieren en techniek
    Door Poseidon in forum Particulieren bieden aan...
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 05-02-18, 19:04
  2. Friesland Shin Mao 113 liter aquarium incl. techniek
    Door vistopia in forum Particulieren bieden aan...
    Laatste Bericht: 22-01-18, 19:11
  3. Overijssel Toe aan een (groter) zee aquarium? Complete set incl. techniek 325 liter.
    Door vanderhaak in forum Particulieren bieden aan...
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 22-06-17, 08:27
  4. Overijssel Doorkijk aquarium incl. techniek en inhoud excl. vissen
    Door Nikita in forum Particulieren bieden aan...
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 18-04-17, 14:00
  5. Zuid Holland Zeeaquarium incl onderstel. 175x55x55 onderstel 2mx55x65h
    Door Charrone in forum Particulieren bieden aan...
    Laatste Bericht: 27-12-16, 11:11

Forum Rechten