Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Verlichting tijd klok, met dim funtie

major91

ZeewaterForum lid
Goedemiddag mensen,

Na veel gezoek kom ik er niet meer uit. Ik ben opzoek naar een tijdschakelaar die ook de led dimt maar ook de kleuren regelt, onafhankelijk blauwe leds aan zetten voor snachts maar ook echt een zons opgang en ondergang. Welke opties zijn er dan, die ook betaalbaar zijn. Ik wil dit hoofd zakelijk om de vissen straks niet te laten schrikken als de verlichting aan gaat.

Het gaat om de standaard verlichting van de fluval m90 en zoals ik lees is het 36watt. (Ik heb de aquarium nog niet maar ben al bezig om dingen te verzamelen, woensdag heb de aquarium.) Graag linkjes!

Mijn dank is groot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
TC420 of TC421 is met WiFi.

Maar of deze is aan te sluiten op de verlichting moet je effe uitzoeken, dat weet ik niet.
 
ik heb ook zo'n TC420 liggen waar ik wat mee geexperimenteerd heb, kan je 12/24v lampen mee dimmen, ook meerdere kanalen. Ik vond van de mijne (niet wifi) de bediening wel waardeloos, maar je kan er wel veel mee.

Maar ik heb zelf geen fluval lamp, maar hebben die lampen niet gewoon een fysiek schakelaartje tussen wit en blauw licht? Het lijkt me sterk dat je dit via de kabel geautomatiseerd zou kunnen regelen namelijk.
 
ik heb ook zo'n TC420 liggen waar ik wat mee geexperimenteerd heb, kan je 12/24v lampen mee dimmen, ook meerdere kanalen. Ik vond van de mijne (niet wifi) de bediening wel waardeloos, maar je kan er wel veel mee.

Maar ik heb zelf geen fluval lamp, maar hebben die lampen niet gewoon een fysiek schakelaartje tussen wit en blauw licht? Het lijkt me sterk dat je dit via de kabel geautomatiseerd zou kunnen regelen namelijk.
Ik heb uiteindelijk een tijdklok van fluval besteld uit amerika. Die hoort er bij maar is weer zon extra ding wat je moet kopen. Deze regelt dag en nacht cyclus

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Bovenaan