Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dabrowski Nijmegen gesloten?

MVW

Senior Forumlid
Weet iemand waarom Dabrowski gesloten is?
Meerdere plaatsten een review met de opmerking dat ze voor een dichte deur stonden.
 
Weet iemand waarom Dabrowski gesloten is?
Meerdere plaatsten een review met de opmerking dat ze voor een dichte deur stonden.

Volgends mij zijn ze failliet. Was er een tijdje terug en alle bakken waren leeg alleen nog wat techniek. Weet het niet zeker hoor maar denk dat ze failliet zijn. Mvg jay


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volgends mij zijn ze failliet. Was er een tijdje terug en alle bakken waren leeg alleen nog wat techniek. Weet het niet zeker hoor maar denk dat ze failliet zijn. Mvg jay

Twee weken geleden stond ik voor een dichte deur, en zag dat de winkel leeg was. Ook geen bedrijfsnaam meer op de pui.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja ze zijn al een tijdje gesloten, er was niet veel meer te doen.
de winkel kon niet op tegen Kraayenhof zeewater.
ik vond het ook geen beste winkel, was erg duur en slechte advies.
zulke winkels mogen ze meer sluiten.
 
Op hun Facebook staat dit:

Beste klant,
Door toenemende drukte met onderhoudwerkzaamheden en installaties hebben wij besloten per omgaande de winkel te sluiten.
De online webshop blijft bestaan en alle aquariumbenodigheden blijven gewoon leverbaar.

Wij willen u bedanken voor het vertrouwen dat wij jarenlang van u gekregen hebben. Mede dankzij u hebben wij een mooie tijd gehad bij Dabrowski Aquaria.
Hartelijke groet,
Dabrowski Aquaria
 
Het is een boef eerste klas.....
 
Bovenaan