Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Is dit witte stip?

AquaBaas

ZeewaterForum lid
Hoi,

Mijn gele dokter zit al twee maanden met deze witte stipjes. Ze is wat gestressed maar lijkt gezond en eet goed. Ik heb een aantal keren knoflook door het eten gemixed (eet ze ook) en de temperatuur op 28 graden voor een paar dagen.
Mijn andere dokter (paars) heeft nergens laat van maar bij de valentini zie ik nu ook twee stipjes op de vinnen.

Wat denken jullie?
Wat kan ik hieraan doen?

55ff03ff698ecb42d4a88f6766fa260e.jpg
111cc53394f6c7cb195a1ea0b70a6507.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik zie een puntgave vis. Mag alleen wat gevulder, bij voorkeur met groenvoer.

Voor wat betref die puntjes: als de situatie al 2 maanden hetzelfde is en de vis verder normaal gedrag vertoond (niet schuren bijv.), dan lijkt het op een kleurvariatie.

Een enkele stip bij die Valentini is niet onmiddellijk urgent. Goed in de gaten houden, zo min mogelijk met je handen in de bak.
 
Ik zag de stip bij mij vooral terug op het uiteinde van de vinnen, ook wel op het lichaam maar niet zo. Leek niet hier op.
 
Ik zag de stip bij mij vooral terug op het uiteinde van de vinnen, ook wel op het lichaam maar niet zo. Leek niet hier op.

Dank jullie weg! Dan heeft ze gewoon jeugdpuistjes, stelt me gerust maar ik hou het in de gaten en de handjes uit de bak ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan