Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Triton uitverkoop!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij stoppen met Triton uit ons assortiment. De gehele lijn normale winkelwaarde ongeveer € 675,00. Nu meenemen voor € 250,00

Met vriendelijke groet,

Mark en Bas.
 

Bijlagen

  • 24445833-fa5a-4c70-a15d-aa14db5627fd.jpg
    24445833-fa5a-4c70-a15d-aa14db5627fd.jpg
    30,1 KB · Weergaven: 94
Even een update en weer onder de aandacht.

De reden van verkoop is dat wij een beperkte ruimte in ons winkeltje hebben, waardoor wij genoodzaakt zijn om maar van 2 merken de gehele lijn op voorraad te hebben. Dat zijn dus vanaf nu AMS en Aqua Forest. Testsetjes van Salifert en Hanna en diverse andere kleine handige gebruiksvoorwerpen en toevoegingen en droog/diepvries voer ook op voorraad.

Ik heb alles nog eens goed op een rijtje gezet en kom zelfs nog hoger uit namelijk op € 724,50 verkoopwaarde in onze winkel. Dus € 250,00 is echt een koopje. We verkopen het ook alleen alles in 1 keer tegelijk. Hieronder een foto met wat er allemaal bij zit en de winkel verkoop waarde erachter.

Met vriendelijke groet,

Mark en Bas
 

Bijlagen

  • IMG_0328.jpg
    IMG_0328.jpg
    69,1 KB · Weergaven: 100
Was dit een hoax ofzo ?
5 dagen later en 2 privé berichten later en ik heb nog steeds niets van jullie gehoord .
Niet echt proffesioneel , doe zo verder zou ik zeggen
 
Hallo Bart,

Excuses dat wij niet eerder wat van ons hebben laten horen. Wij zijn niet vaak actief op het forum, wegens zeer drukke tijden. De spullen zijn inmiddels verkocht aan iemand anders. Deze persoon zou ze eerst afgelopen vrijdag op komen halen, maar door omstandigheden is de afspraak misgelopen. Nadat we later weer contact hadden gelegd, is het spul vandaag naar deze persoon opgestuurd. Nogmaals excuses dat we niet eerder hebben gereageerd.

Met vriendelijke groet,

Mark en Bas

PS.: het topic wordt bij deze dus gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan