Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zout uit de rode zee is dit wat???

mick_linc

ZeewaterForum lid
Op marktplaats adverteert iemand met zee zout uit de rooie zee zou ik deze gewoon kunnen gebruiken in mijn bak?

Prijs 35 euro per 25 kg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180316-223535.jpg
    Screenshot_20180316-223535.jpg
    15,8 KB · Weergaven: 47
  • Screenshot_20180316-184535.jpg
    Screenshot_20180316-184535.jpg
    27,3 KB · Weergaven: 44
Dit zou ik zeker niet doen!
Koop een goede kwaliteit zeezout speciaal voor zeeaquaria ontwikkeld.
De hobby is veel te kostbaar om met van alles en nog wat zo maar er op los te experimenteren.
De zouten waar ik goede ervaringen mee heb zijn Red Sea Coral Pro en Tropic Marin Pro Reef.
Ik gebruik ze afwisselend. De ene keer ververs ik met Red Sea en de volgende keer gebruik ik Tropic Marin.
Er zijn nog verschillende andere merken zeezout voor aquaria die eveneens kwalitatief goed zijn.

Trouwens het door jou genoemde zout is bedoeld voor consumptie en niet voor aquaria. Het kost amper €8,- per kilo, slimme gozer op Marktplaats.
https://www.zoutvoordeel.nl/fijn-zeezout-marsel-120-25
 
Laatst bewerkt:
Dit zou ik zeker niet doen!
Koop een goede kwaliteit zeezout speciaal voor zeeaquaria ontwikkeld.
De hobby is veel te kostbaar om met van alles en nog wat zo maar er op los te experimenteren.
De zouten waar ik goede ervaringen mee heb zijn Red Sea Coral Pro en Tropic Marin Pro Reef.
Ik gebruik ze afwisselend. De ene keer ververs ik met Red Sea en de volgende keer gebruik ik Tropic Marin.
Er zijn nog verschillende andere merken zeezout voor aquaria die eveneens kwalitatief goed zijn.

Trouwens het door jou genoemde zout is bedoeld voor consumptie en niet voor aquaria. Het kost amper €8,- per kilo, slimme gozer op Marktplaats.
https://www.zoutvoordeel.nl/fijn-zeezout-marsel-120-25

Op marktplaats 26 eurocent per kilo, hij bied het aan voor 1,40 per kilo.
Zeker niet toepassen in aquaria.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan