Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

even voorstellen

Pieter.s

ZeewaterForum lid
hallo ik ben pieter woonachtig in waarder en na ruim 2 jaar er over denken nu toch overgegaan tot aanschaf nieuw zeewater aquarium.
In die 2 jaar toch elke keer weer youtube kijken en overal lezen dus ook hier hoe andere het doen, tot het moment van nu wil ik het zelf ook.
wel al een x aantal jaar zoet water aquarium gehad en nog steeds die moet nog weg maar daar heb ik nog wel even tijd voor ivm levertijd nieuw aquarium
Reeds besteld aquarium 80x80x65 met waterhoogte van +- 58, sump 60x50x50 met afdek deksel incl meubel, blue marine sump skimmer 1250l, eheim powerled+ marine hybrid 2x incl toebehoren, verwarming, osmose apparaat met auto stop, opvoerpomp 2000l, 2 x stromingspomp van 4500l stuk.
dit is ruw weg wat ik nu besteld heb zal nog wel wat vergeten zijn maar dat komt tzt wel.
Nu alleen nog een week of 7 wachten en dan gaat het beginnen, incl het een en ander vragen hier misschien.
owh en het boekje van tanne is reeds in huis.

mvg pieter
 
Welkom! Goed dat je je hier hebt aangemeld. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!
 
ik hoop een beetje in de buurt te komen van wat ik hier allemaal heb gezien, maar daar zal een flink portie geduld bij aan te pas moeten komen.
als ik dat zo eens lees hier zie ik het dat jullie een beetje de ronaldo's en messie's zijn en ik de amateur van de zaterdag dus nog een lange weg te gaan.
maar met veel geduld en veel lezen/vragen hoop ik een eind te komen.

mvg pieter
 
Bovenaan