Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

db75Reef's RS Reefer 350

db75Reef

Winkelier
Ik heb een 2 jaar oude RS Reefer 350, slecht onderhouden (jammer van me :()
Uiteindelijk heb ik besloten om goede beleggingen te doen ($$$ en tijd) proberen te vernieuwen en het naar een 'droomtank'-niveau te brengen (of op zijn minst zo dicht mogelijk). Deze draad zal mijn reis naar dit doel zijn


Ook sorry voor mijn slechte Netherlands :rolleyes:
 
een paar uur en veel azijn maakt mijn afschuimer als nieuw

IMG_0653.jpg
 
Met alle pompen als nieuw schoongemaakt installeerde ik het nieuwe LED-systeem en beschouw het als dag 1 van mijn tank-opknapbeurt :). Volgende zullen waterparameters zijn

IMG_0672.jpg
 
De moeilijkste vraag is om verder te gaan met :
Red Sea Reef Care of met Aquaforest Probiotic ???
 
Het scherm van mijn nieuwe Hanna Checker is verbroken. Moeilijk te zien tussen 1 en 7 :mad:

01.jpg
 
dingen worden beter en beter :) met RS program

IMG_0693 - Copy.jpg
 
voedingsreactie op ReefEnergy :p

0089c.jpg
 
Ik gebruik het ook hetzelfde voedingsprogramma. Ben daar zeer tevreden over. Zo gebruik ik ook de Colors van hetzelfde merk.

Inderdaad, ik gebruik het volledige programma - van Nopox tot ColorABCD
 
Inderdaad, ik gebruik het volledige programma - van Nopox tot ColorABCD
Inderdaad NoPox gebruik ik ook nog.

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
 
Ik gebruik het ook hetzelfde voedingsprogramma. Ben daar zeer tevreden over. Zo gebruik ik ook de Colors van hetzelfde merk.

maar ik ben een paar dagen geleden begonnen; sommige parameters zijn nog niet geweldig
 
beter en beter met elke dag

0090c.jpg
 
een mooie foto van mijn anthias

29351540_354547328283395_6014523170289083439_o.jpg
 
Mijn Zebrasoma tijdens crypto-uitbraak mecry

IMG_0881.jpg
 
Na twee weken in mijn baak chelmon het goed doen, eet nog beter :eek::cool:

IMG_0945.jpg
 
Blijft bovenaan mijn verlanglijstje staan! Voer je hem apart of eet die gewoon mee met de pot?

Zag hem eten in de winkel. Eet vanaf de tweede dag in de tank, maar heeft geen agressieve concurrentie;
 
iemand heeft een nieuw huis :)

0092c.jpg
 
Denken om koralen en vissen op een betere manier te gaan voeren ... Benieuwd naar resultaten;

IMG_0999.jpg
 
zoas verliezen het gevecht :p

0093c.jpg
 
Bovenaan