Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zesstreeplipvis valt poetsgarnaal aan

joelleWx

Senior Forumlid
Ik heb een vraag ik heb een paar maanden een zesstreeplipvis en en poetsgarnaal dit gaat altijd prima maar sinds gister valt mijn lipvis mijn poetsgarnaal continu aan er zijn al 2 sprieten afgebroken van mij garnaal

Wat moet ik doen??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
de zesstreep staat helaas bekend als een rotzak ( daarom staat hij vaak te koop ) , de enige oplossing is de garnaal of de vis er uit te vangen , anders vrees ik voor het leven van de garnaal.......
 
de zesstreep staat helaas bekend als een rotzak ( daarom staat hij vaak te koop ) , de enige oplossing is de garnaal of de vis er uit te vangen , anders vrees ik voor het leven van de garnaal.......

Ik heb nooit eerder last van hem gehad jammer ik ga de garnaal er maar uithalen voordat het te laat is!! Bedankt in ieder geval


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
de zesstreep staat helaas bekend als een rotzak ( daarom staat hij vaak te koop ) , de enige oplossing is de garnaal of de vis er uit te vangen , anders vrees ik voor het leven van de garnaal.......

Zit er nog een logica/reden in waarom ze dit gedrag vertonen of is het willekeur?
 
Ik heb een vraag ik heb een paar maanden een zesstreeplipvis en en poetsgarnaal dit gaat altijd prima maar sinds gister valt mijn lipvis mijn poetsgarnaal continu aan er zijn al 2 sprieten afgebroken van mij garnaal

Wat moet ik doen??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat voer je de lipvis ?
 
Ik voerde hem meerdere keren per dag verschillend: vlokvoer, artemia, krill, mysis. Ik heb hem al verkocht want hij bleef mijn poetsgarnaal lastig vallen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Oke probleem opgelost :eek::)
 
Bovenaan