Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Eindelijk zand in het aquarium maar...

wlanssens

ZeewaterForum lid
Hallo,

Vandaag, 3 maanden na de opstart eindelijk zand in het aquarium gedaan zoals ze mij in de winkel hadden aangeraden.

"Red sea pink sand" maar Is het resultaat op onderstaande foto's normaal???

Dank voor jullie antwoord.

Wouter
bad7cc577e97c02b4a2e7d852525deca.jpg
e890e30a925adbaddd1048edfe45b87a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Is morgen weer kraakhelder....👍
 
Hallo,

Vandaag, 3 maanden na de opstart eindelijk zand in het aquarium gedaan zoals ze mij in de winkel hadden aangeraden.

"Red sea pink sand" maar Is het resultaat op onderstaande foto's normaal???

Dank voor jullie antwoord.

Wouter
bad7cc577e97c02b4a2e7d852525deca.jpg
e890e30a925adbaddd1048edfe45b87a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dit is iets waar ik me geen zorgen om zou maken. Het is een normaal verschijnsel bij het toevoegen van een flinke hoeveelheid zand.
Ik denk dat de bak morgen weer helder is. Misschien zie je al nu dat je aquarium weer helder wordt.

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
 
Dit is iets waar ik me geen zorgen om zou maken. Het is een normaal verschijnsel bij het toevoegen van een flinke hoeveelheid zand.
Ik denk dat de bak morgen weer helder is. Misschien zie je al nu dat je aquarium weer helder wordt.

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
Oef Robert, je hebt ons gerust gesteld! Wordt idd weer helderder [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Dit is iets waar ik me geen zorgen om zou maken. Het is een normaal verschijnsel bij het toevoegen van een flinke hoeveelheid zand.
Ik denk dat de bak morgen weer helder is. Misschien zie je al nu dat je aquarium weer helder wordt.

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
Hallo,

Deze morgen was het water idd helder maar er lag toch veel zand op de stenen en er was ook wat aanslag op de ramen.

Ramen gepoetst dus en ook de stenen afgeblazen.

Er blijft naar mijn mening nog heel wat over op de stenen en zo dat ik niet heb kunnen afblazen... (Zie foto al lijkt het minder op de foto dan in realiteit)

Verdwijnt de rest vanzelf of moet ik nog iets ondernemen?

Alvast bedankt voor uw expertise.

Groeten,

Wouter

1abd35ecfc7097ba5772f51c3aa6c470.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Laat het aquarium gewoon met rust. Alles verdwijnt uiteindelijk van de stenen. Ik zou alleen de steentjes verwijderen die echt een laag vormen verwijderen.
Succes met je aquarium.
 
Laat het aquarium gewoon met rust. Alles verdwijnt uiteindelijk van de stenen. Ik zou alleen de steentjes verwijderen die echt een laag vormen verwijderen.
Succes met je aquarium.
Ok, bedankt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Bovenaan