Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Even voorstellen

henk84

ZeewaterForum lid
[FONT=&quot]Mijn naam is Henk kom uit putten 33 jaar en ben aangestoken door me broer door het zeeaquarium virus [/FONT]
msp_wink.gif


[FONT=&quot]heb altijd zoet water aquarium gehad en nog 1 staan maar nu toch een 90 liter zeeaquarium er bij.[/FONT]
 
Welkom!

Leuk dat je met zoutwater gaat beginnen en goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan m'n boekje zult hebben. De betere aquariumzaak heeft het op voorraad, maar dit is misschien ook wat: https://www.donner.nl/praktische-han.../9789082101133 (bezorgt zowel in Nederland als in België zonder verzendkosten!)

Wat wil je gaan houden? Heb je foto's van je eerdere bakken?

Veel aquariumplezier gewenst :)
 
Goedendag iedereen bedankt voor de welkoms berichten



@Tanne Boekje is al uit zit te wachten op vervolg ;)
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jurjen ben 52 en woon in het friese dorpje Scharnegoutum naast Sneek.
Ik heb pas geleden een bak gekocht welke ik nog moet ophalen. Het gaat om een bak van 160 x70 x 70 en zal mijn best doen om er wat moois van te maken. Ik ben zelf wel bekend met zoetwater aquaria, maar zee is nieuw voor mij.
Ik ben nu dus op zoek naar informatie wat mij zal helpen om deze hobby te doen slagen.
Ik zal dus lekker kalm aan met het opstarten beginnen en niets overhaasten en jullie zullen vast nog meer van mij horen en zien. Het boek van Tanne hoff is al meerdere keren gelezen 😀


Grt Jurjen
 
Goedendag iedereen bedankt voor de welkoms berichten



@Tanne Boekje is al uit zit te wachten op vervolg ;)
Eind van het jaar verwacht ik ;)
 
Bovenaan