Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nieuw in de mooie zeewaterhobby

Mil0

ZeewaterForum lid
Dag mensen,Ik ben Milan en sinds lange tijd al bezig met aquaria, voornamelijk zoetwater.Al sinds het laatste half jaar kriebelde het steeds meer om een zoutwaterbak(je) erbij te nemen. Na flink wat lezen en filmpjes kijken toch de keuze gemaakt nadat ik een mooi aquarium zag staan op marktplaats die via een van deze leden werd aangeboden.Het is een diamond legato nano 60 liter met een kleine sumpMet de aqua medic aquarius LED + controllerTunze 9001 afschuimerBinnenkort beginnen met het opstarten van het aquarium. Maar eerst nog even veel inlezen en vragen stellen.Ik weet dat het wat pittiger is met een klein aquarium, vanwege de stabiliteit( heb ik ook met kleine zoetwater aquaria) maar hier komen uiteraard nog meer waardes bij kijken waar ik ook niet veel ervaring mee hebt. Dus vind het een leuk avontuur om mee te starten.Genoeg ervaring op het forum lees ik zo.
 
Ja deze hobby is een leuke verslaving. Klein is niet per definitie moeilijker ondanks dat het minder stabiel is.. ook met 30l begonnen en als ik terug kijk een stuk makkelijker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Welkom Milan....:)

Wel fotootjes maken hoor.....we (ik) ben zeer benieuwd wat je ervan gaat maken..
 
Welkom!

Leuk dat je met zoutwater bent begonnen en goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan m'n boekje zult hebben. De betere aquariumzaak heeft het op voorraad, maar dit is misschien ook wat: https://www.donner.nl/praktische-ha...ng-probleemoplossing/tanne-hoff/9789082101133 (bezorgt zowel in Nederland als in België zonder verzendkosten!)
Veel aquariumplezier gewenst :)
 
Hoe is het daar??
is de opstart al begonnen??
 
Bovenaan