Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Voorstellen Pip

Mouterij38

ZeewaterForum lid
Hoi allemaal,

Mijn naam is Pip. Samen met mijn partner ga ik zeer binnenkort verhuizen.
Wij willen graag opnieuw starten met een zeeaquarium.

Zelf denkt mijn partner aan een Red Sea 250 of 350, maar hoe langer ik naar de Peninsula 650 kijk hoe verliefder ik word.
Dus het word nog even goed overleggen welke van de 2 er straks werkelijk in ons nieuwe huisje komt.

Omdat ik al eerder een zeeaquarium heb gehad is het niet helemaal nieuw,
maar dat is al een aantal jaren geleden dus er zullen ongetwijfeld dingen anders zijn.

Op dit moment beschik ik over het boekje van Tanne Hoff, een abonnement op Coral Magazine en Ons Zeeaquarium. Mochten jullie nog goede aanvullingen weten, let me know!
 
Welkom! Qua leesmateriaal heb je zo al een goede basis. Als je enigszins Duits kunt lezen, neem dan een abonnement op Der Meerwasseraquarianer. Het is een zeer interessant blad tegen een aantrekkelijke prijs.

Heb je foto's van je oude bak?
 
Dank Tanne!
Helaas kan ik bijna geen Duits..
Op dit moment ook geen foto's bij de hand van mijn oude aquarium. Als ik wat foto's kan vinden zal ik ze zeker plaatsen.
 
Welkom! Qua leesmateriaal heb je zo al een goede basis. Als je enigszins Duits kunt lezen, neem dan een abonnement op Der Meerwasseraquarianer. Het is een zeer interessant blad tegen een aantrekkelijke prijs.

Heb je foto's van je oude bak?

Bovenstaand advies gelezen hebben, ben ik gaan kijken voor het genoemde tijdschrift.
Maar helaas is het per 31 december 2017 opgehouden te bestaan lees ik op hun webpagina.
 
Op youtube is veel te vinden. ik kijk voornamelijk naar "bulk reef supply tv" & "tidal gardens". en wat opzich ook nog de moeite waard is zijn "reefbum", "mr saltwatertank tv", "marine depot"..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Bovenstaand advies gelezen hebben, ben ik gaan kijken voor het genoemde tijdschrift.
Maar helaas is het per 31 december 2017 opgehouden te bestaan lees ik op hun webpagina.
Bah. Dat verklaart waarom ik 'm dit jaar nog niet heb gehad. Het was beslist één van de beste bladen over zeeaquaria.
 
Op youtube is veel te vinden. ik kijk voornamelijk naar "bulk reef supply tv" & "tidal gardens". en wat opzich ook nog de moeite waard is zijn "reefbum", "mr saltwatertank tv", "marine depot"..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Dank!
Ik zal zeker eens de filmpjes op youtube gaan bekijken.
 
Dank!
Ik zal zeker eens de filmpjes op youtube gaan bekijken.
Verder heb he nog de videos van "reef2reef", "julian sprung".. leesvoer van joyreef blog.. artikelen van randy holmes fairley.. reefsecrets.. wat ik zo 1 2 3 kan bedenken. Veel success!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Bovenaan