Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

waterwaardes

Lukt me niet om te meten bk draait goed, maar wil fosfaat en nitraat weten wat doe ik fout:"//?

Ik begrijp je vraag niet helemaal goed denk ik. Je wil je fosfaat en nitraat meten? Welke testen heb Je, wat lukt dr niet. Lijkt mij dat er een gebruiksaanwijzing bij zit.
 
Ik denk dat TS geen nitraat meet en fosfaat?
Dus 0 waardes en hij wil weten wat er daardoor fout is!?
 
Wat meet/zie je dan ?

Je ziet toch wel een kleurtje voor je nitraat en je ziet toch wel een cijfertje voor je fosfaat?
 
Meet je No3 nogmaals.
Je Po4 is te hoog, maar dit wist je zelf ook al.
No3 opschroeven, Po4 verwijderaar inzetten, minder voeren / voer spoelen, waterwissel.
Dit zijn allemaal dingen die je kunt doen.
 
ik snap de gebruiks aanwijzingen niet goed gisteren bij sander geweest phpfaat was 0,3 nitraat 0. wie kan mij ff helpn als je in de buurt woont?
 
Buiten het feit dat je fosfaat te hoog staat en je de gebruikshandleiding niet kunt volgen is daar een reden voor?
Kan me vanalles voorstellen bv slechtziend?

Dus dat fosfaat al zeker laten zakken met fosfaatverwijderaar = wervelbedje met bv Rowaphos of Diakat in.
 
ik snap de gebruiks aanwijzingen niet goed gisteren bij sander geweest phpfaat was 0,3 nitraat 0. wie kan mij ff helpn als je in de buurt woont?


Ik woon in katwijk ,
Ik ben nog wel is bij je thuis geweest om een stekje te halen.
Ik heb hetzelfde meetapparatuur en test jes liggen , mocht je zin hebben dan kan je vanmiddag langs komen met je hanna en testjes .
Neem dan ook een monster van je water mee dan checken we het dubbel , één maal met de spullen die je meegenomen hebt en éénmaal met mijn spullen.
Wellicht heb je zin , stuur me dan een pb.
Grtz Jack
 
Bovenaan