Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Wat heeft mijn vis (Cryptocentrus Cinctus)?

patriez

ZeewaterForum gebruiker
Ik heb sinds een week een nieuwe vis, een gobie. Nu zag ik gelijk toen hij in mijn bak ging dat hij een wit plekje bij zijn kieuwen had. Het leek mij een beschadiging van het uitvangen in de winkel en ik dacht het trekt wel weer weg. Nu is de plek echter stukken groter geworden en is de vis heel rustig. Hij hangt veel in een hoekje. Gister heb ik hem wel zien eten. Wat heeft mijn vis en wat kan ik er aan doen?
 

Bijlagen

  • 2532864D-7029-4AE2-B272-A06316A07492.jpg
    2532864D-7029-4AE2-B272-A06316A07492.jpg
    65,4 KB · Weergaven: 44
Ja gelukt! Met flits is wel een stuk duidelijker
 

Bijlagen

  • CE7FBE58-2C59-447A-A170-089A6E713CAF.jpg
    CE7FBE58-2C59-447A-A170-089A6E713CAF.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 50
Ik heb gister nog een tijd gezocht maar ik heb geen idee.
Hoe gaat het vandaag is er al iets veranderd of is het hetzelfde gebleven.

Iig is rust een goed idee en veel laten eten.

De vlekken zijn niet rood he. Ik vind het moeilijk te zien door de flitser
 
Heb ook eens zelfde voorgehad wel bij een ander soort visje, meteen winkel gebeld en zeiden zelf dat dit kan gebeuren bij uitvangen een kieuw beschadigd, heb die zelfde avond een ander gaaf visje thuis geleverd gekregen.

Had het gezien net voor het overwennen, is dus tot ophaling in de zak gebleven!

Later te horen gekregen dat het visje het niet gehaald heeft.
 
Bedankt voor jullie reacties! Nee het is totaal noet rood. Het lijkt beter te gaan met de vis want hij laat zich meer zien. Het gekke is Artemia pakt ie niet (de eerste dag wel) maar wel het groenvoer van mijn doktersvis dus voer ik daarvan 2x per dag een beetje.
Zal het dan toch een beschadiging zijn? Maarja waarom is het dan erger geworden?
 
Bovenaan