Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

weer terug van weg geweest

Melanie

ZeewaterForum lid
Na een hele lange tijd weg te zijn geweest, veel gewisseld met bakjes van een meter na 130 en dan 190
voorledig glas zwart.

Fotos volgen nog.

Dan ga je wikken en wegen wat gaan we dosseren!

Dsr of wat anders toch maar dsr geprobeert

En 3 maanden met rust gelaten. vis stop en een koraal stop!!

En ja hoor na 3 maanden een hele mooie grote paddenstoel leder gekocht, tot ons spijt is die letterlijk en figuurlijk uit elkaar gespat 3 weken geleden, nou ik huil niet snel, wat vrienden op getrommeld met de medeling niet vragen gewoon komen.

Als een doelloos iemand in de auto gestapt aanhanger mee, me man het aquarium leeg gepompt en met zen alle alle koralen weg gehaald en naar vrienden gebacht,

wauw wat een helll!!!

Snel naar de winkel 400 liter vers zee water opgehaald en een waterwissel gedaan.
En nog geen verandering even een dag aan gekeken daarna weer 850 liter opgehaald en weer naar huis leeg pompen en weer vullen.

Nu na alle rust 1 week geleden ons koraal opgehaald alles gemeten en eindelijk alles weer correct.

Andere lampen erop dosser pomp erop en laten gaan.

Kwam ik benden vanmorgen was de opvoerpomp kapot stoppen door geslagen en ja hoor weer onze vrienden gebeld helpppppp

Snel alles weer op de schop gegooid! god zei dank nu alles weer rustig.

Nu doseren wij op Hs Aqua Marine Pro Premix en moet zeggen wauw alles leeft goed op nu weer lekker knus en vol.

Hopelijk blijft het hierbij.

Januari even een muurtje neerzetten met daarin een doorkijk bak en dat word de Acro bak,
Nu al zin in maar fotos volgen daar ook van, Van begin tot eind.

Nou hopen dat alles lekker gaat eens moest de klap komen en daar was ie eens houd het geluk op.

Op naar het nieuwe jaar!
 
6e8763f5d871e73c0fe02b90e6d165a4.jpg
ce5d144151ad5d19c303c8b9adc26a19.jpg
0a491aee55481c9c2c7617ef509a5aa3.jpg
1d706b739555c21a4d80fc98b13164e6.jpg
f7b1810753f2267fc75583b7e5b4be6e.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoeveel tegenslagen kun je hebben.
Ik denk dat je ze allemaal in eens hebt gehad zodat je er nu heeeeeeeeel lang vlekkeloos van kunt gaan genieten.

Succes.
 
Echt hoeveel pech kun je hebben, gelukkig heb je mensen die je snel kunnen helpen[emoji6]. foto met die murene ziet er gaaf uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Dank je wel, ja gaat nu super morgen volgende bak ophalen en daar komen alleen bepaalde buttons en Acros in word een bak die heel arm gaat draaien. Ben benieuwd foto’s volgens daarvan, paar mooie stekjes zoeken lekker mooie kleuren


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Pff wat een verhaal. Hopelijk gaat t in 2018 beter! Naja veel meer mis kan eigenlijk niet ...;)

Die foto met de murene is echt heel gaaf!!!
 
eba3f03fd3b7f090fc69df7ba5ce09b1.jpg

df22b002c1e55244e683a070121d0f6b.jpg


Zo hij staat heeft even geduurd maar eindelijk staat hij gevuld en wel! Nu paar weken wachten, waren gedoe maar is eindelijk gelukt trots [emoji7][emoji7]
 
Bovenaan