Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aquarium

tomco

ZeewaterForum lid
hallo allemaal,

zou er mij eventueel iemand kunnen zeggen waar ik zo een calculatie van een aquarium kan doen,had dit ooit ergens gevonden...
alvast bedankt voor de reacties...

groeten marc.
 
Hoi Marc,

Als je de vraag iets concreter maakt weet ik zeker dat er hier zijn die je verder kunnen helpen daarmee :rolleyes:

Gr. erik


hallo allemaal,

zou er mij eventueel iemand kunnen zeggen waar ik zo een calculatie van een aquarium kan doen,had dit ooit ergens gevonden...
alvast bedankt voor de reacties...

groeten marc.
 
hallo,

wat ik juist bedoel is waar men juist kan vinden hoe we zelf de calculatie(prijs) van een aquarium kan maken.....in grote lijnen dan toch....had dit ooit eens gevonden bij een forumsponser dacht ik?

Mvg,
Marc.
 
Als het alleen om het aquarium gaat dan is het een kwestie van een aantal aquariumbouwers te bellen denk ik. Even googlen en je vind er genoeg. Gaat het ook om de apparatuur dan is er niets zinnigs over te zeggen, alleen dat je het zo duur kan maken als je zelf wilt. Of inderdaad zoals Sneakimonky zegt in het winkelwagentje stoppen.
 
Bovenaan