Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

dwergkoraalduivel

bart32

ZeewaterForum lid
hallo iedereen ;
een week geleden heb ik een dwergkoraalduivel in mijn aquarium gezet , hij stelt , het zeer goed, nu vraag ik me alleen af wat de beste voeding is voor dit dier , na levend voer natuurlijk..:confused: alvast bedankt :eek:
 
Levend voer (garnalen) lijkt me het beste voor dit soort ze zijn normaal moeilijk aan ander voer te wennen , Je kan het ook proberen met spiering .
 
Levend voer is nauwelijks vol te houden, dus het is zaak om de vis zo snel mogelijk aan diepvriesvoer over te wennen. Spiering, kokkel, garnaal, mossel, etc. en afhankelijk van de grootte van de vis eventueel in stukjes.

De vis zal in het begin diepvriesvoer alleen als het beweegt herkennen als eten, dus dat vraagt om enige creativiteit en doorzettingsvermogen.

Dit soort vissen eet geen droogvoer of korrels en het is een beetje afhankelijk van de vis en de grootte ervan hoe vaak per week je zult gaan voeren. Vergeet dus ook niet om een huisgenoot of buur mee te nemen in dit verhaal, om de vis eten te kunnen geven als je op vakantie bent.

Veel plezier gewenst met de duivel :)
 
ok dank u voor deze nuttige info , en diepvries voer lukt al vrij aardig dus ik heb geluk denk ik:eek:
 
Bovenaan