Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nummer 33?

Jeroen Peters

ZeewaterForum gebruiker
Beste mensen van ons zeeaquarium, ik heb nummer 33 die 8 oktober bij de drukker zou liggen nog steeds niet mogen ontvangen.
Klopt dit? Of moet ik er achteraan?

Mvg Jeroen
 
Daar hoef je niet achteraan. Er is een brief uitgedaan via Aboland aan alle abonnees met tekst en uitleg.
Kort samengevat:
Met excuses, Oz33, januari 2018.
 
Yep. Ik had hem op donderdag. En zoals wel vaker met Aboland is er geen peil op te trekken wie wanneer wat krijgt. (Ook als het wel goed gaat). IMG_7210.jpg
 
Nogmaals excuses, ik denk dat Aboland geen blaam treft over de bezorging. Sandd laat nog wel eens op zich wachten. Wat betreft Ons Zeeaquarium, we proberen vanaf januari weer volgens schema iedere 3 maanden weer uit te komen. Door diverse oorzaken lukte dit afgelopen periode niet. Om tijd en rust te krijgen hebben we deze beslissing genomen. De abonnees hebben er geen schade mee. Het jaar abonnement is 4 nummers geldig, dus schuift de duur ook mee.
Maar nogmaals duidelijk gezegd.......onze excuses. We hopen ook na 8 jaar uitgeven nog lang door te gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
We zijn ook nog op zoek naar aquarianen die hun aquarium willen tonen in Ons Zeeaquarium. Je hoeft echt geen schrijver te zijn...... een paar goede foto’s en een korte omschrijving is voldoende. De redactie neemt dan contact met u op.
Wordt uw artikel geplaatst.... ontvangt u een vergoeding hiervoor van € 100,00.
Reacties graag naar: redactie@onszeeaquarium. nl

We zien uw medewerking aan Ons Zeeaquarium graag verschijnen op de redactie.
Ook artikelen over uw aquarium zijn welkom, denk aan vissen, lagere dieren, techniek ect. ect.

Namens de redactie alvast onze dank.

Ons Zeeaquarium voor en door aquarianen was ons motto 8 jaar geleden en dat geld nu nog steeds!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat is dan opgehelderd, ik hoop dat we dan met ingang van het nieuwe jaar inderdaad weer met die regelmaat ons zeeaquarium mogen ontvangen.
Wat betreft een artikel, mijn aquarium is nog lang niet voltooid en nog niet erg de moeite waard om te vertonen. Echter de vooruitzichten zijn goed dus misschien wel leuk voor de toekomst.

Met vriendelijke groet, Jeroen
 
We doen ons best, mocht je denken ik ben zo ver.......een mailtje is voldoende, wij ondernemen dan wel actie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heeft al iemand het oktobernummer (nr33) ontvangen ? Hier nog steeds niet , klopt dit nog wel ?
 
Michel en collega's,

dank voor de nieuwe OZ. Wat een klus om dit blad elke keer weer in de avonduurtjes in elkaar te draaien! Michel, ik heb twee korte aanvullingen op je artikel over Embletonia sp.:

Levamisole is in de dierenwinkel te verkrijgen als wormmiddel van Beaphar (10 mg/mL). Zo heeft Diebo het staan.

Bij 50 mg/L levamisole kruipen deze naaktslakken nog steeds niet van mijn Montipora's af. Ik moet ze echt met een borstel verwijderen. Ik doe er nu niets aan omdat mijn koralen blijkbaar harder groeien dan de slakken kunnen eten. Of ze zijn verdwenen, maar hoe? (ik heb slechts doktersvissen in mijn aquarium)

Groeten,

Tim
 
Bovenaan