Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Salarias fasciatus

MVW

Senior Forumlid
Enkele dagen geleden een Salarias fasciatus (Henkie) aangeschaft.
Ik weet nog niet of de vis het voer op eet Spirulina, Nori, Herbivor.
Stel dat zou blijken dat de vis vermagerd (gelukkig nu nog niet het geval) hoe kan ik aan alg komen?
 
Enkele dagen geleden een Salarias fasciatus (Henkie) aangeschaft.
Ik weet nog niet of de vis het voer op eet Spirulina, Nori, Herbivor.
Stel dat zou blijken dat de vis vermagerd (gelukkig nu nog niet het geval) hoe kan ik aan alg komen?

Hier ook gehad, maar terug moeten weg doen, werd door de strigosus gezien als voedselconcurrent [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hier ook gehad, maar terug moeten weg doen, werd door de strigosus gezien als voedselconcurrent [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat heb ik hier ook gezien .
Maar dat kan ook weer even snel veranderen .

Met de henkie lastig , eerst at die hier ook weinig aangeboden voer , maar op een bepaald moment schakelt die wel over op alles wat je aanbied , nu eet ie alles .
Ik heb hem nu 2 jaar denk ik , en hij is 1 keer best mager geweest , tegenwoordig is het meer een rond tonneke geworden ;)

Mocht die echt te weinig eten (is overigens een sterke vis) en niks van aangeboden voer tot zich neemt zou ik eens proberen om een lage dosis easy life voogle (niet de "aanbevolen" hoeveelheid) toe te gaan voegen . Wellicht schakelt ie dan wel om .
 
Bovenaan