Een abonnement op "Ons zeeaquarium"? Klik Hier
Resultaten 1 tot 16 van de 16
    Ingeschreven
    07-05-2007

Standaard Zeer slechte service

Mijn verhaal in het kort:
    Nadat ik te weten kwam dat ze veel onderdelen op hun webshop verkopen aan een (verdacht) lage prijs die reeds op mijn shoppinglijstje stonden voor mijn nieuwe opstart, toch maar eens goed gekeken naar hun webshop. Blijkbaar verkopen ze de Aqua Medic Cubicus Qube, maar niet de CF versie (met sump in kast). Dus eerst een poging gedaan om via het contact formulier op hun site te weten te komen of ze deze konden leveren, nooit een antwoord op gekregen. Dan maar een 2de en uiteindelijk een 3de en laatste poging ondernomen door via email contact met hun op te nemen via hun klantenservice, helaas daar ook nooit een antwoord op gekregen.

Persoonlijk vind ik dit nogal onbeschoft en vooral doet me dit vermoeden dat ik ook na een eventuele bestelling geen service zou ontvangen. Na wat zoeken op internet blijkt dit inderdaad het geval te zijn. Zeer veel klanten online te vinden.

Daarom dat ik dit even via deze weg wil laten weten. Aan mij hebben ze alvast een klant verloren (2000+ euro gaat aan hun neus voorbij) en in deze tijd mag men wel verwachten dat er een reactie komt op een email?

Hopelijk doen ze er ooit iets aan. Persoonlijk vind ik dat ze eerder op een zwarte lijst terecht moeten komen uit respect voor alle andere webshops/winkels voor wie klantvriendelijkheid wel belangrijk is.

Ingeschreven
    27-02-2016

Standaard Re: Zeer slechte service

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brampje Bekijk Berichten
    Mijn verhaal in het kort:
    Nadat ik te weten kwam dat ze veel onderdelen op hun webshop verkopen aan een (verdacht) lage prijs die reeds op mijn shoppinglijstje stonden voor mijn nieuwe opstart, toch maar eens goed gekeken naar hun webshop. Blijkbaar verkopen ze de Aqua Medic Cubicus Qube, maar niet de CF versie (met sump in kast). Dus eerst een poging gedaan om via het contact formulier op hun site te weten te komen of ze deze konden leveren, nooit een antwoord op gekregen. Dan maar een 2de en uiteindelijk een 3de en laatste poging ondernomen door via email contact met hun op te nemen via hun klantenservice, helaas daar ook nooit een antwoord op gekregen.

Persoonlijk vind ik dit nogal onbeschoft en vooral doet me dit vermoeden dat ik ook na een eventuele bestelling geen service zou ontvangen. Na wat zoeken op internet blijkt dit inderdaad het geval te zijn. Zeer veel klanten online te vinden.

Daarom dat ik dit even via deze weg wil laten weten. Aan mij hebben ze alvast een klant verloren (2000+ euro gaat aan hun neus voorbij) en in deze tijd mag men wel verwachten dat er een reactie komt op een email?

Hopelijk doen ze er ooit iets aan. Persoonlijk vind ik dat ze eerder op een zwarte lijst terecht moeten komen uit respect voor alle andere webshops/winkels voor wie klantvriendelijkheid wel belangrijk is.
    Over wie gaat het in dit stukje?
    Voor mij heeft een dergelijk bericht generlei waarde.
    Maar dat kan ook aan mij liggen.
    Aquarium: Red Sea Max-E 260
    Sump: Red Sea sump Max-E 260
    Verlichting: AIHydra 26 HD (2 stuks)
    Afschuimer: Deltec SC 1351 nieuw met controller
    Opvoerpomp: Sicce Syncra Silent Pomp 3.0
    Aqua Medic: Refill System New
    Koeling: Hobby cooler 4 fan control met thermostaat
    Doseerpomp: Jebao dp-4 kanaals
    Stromingspompen: Red Sea 2150l/u (2 stuks)
    Jecod SW 4 (1 exemplaar)
    Dagboek Red Sea Max-E 260
    Fotoalbum Red Sea Max-E 260 met sump

Ingeschreven
    07-05-2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert58 Bekijk Berichten
    Over wie gaat het in dit stukje?
    Voor mij heeft een dergelijk bericht generlei waarde.
    Maar dat kan ook aan mij liggen.
    Over de sponsor waarin dit bericht is geplaatst... Aquaria Veldhuis dus.

Reviews hebben geheel geen waarde? U mag deze mening gerust hebben, ik (samen met wellicht vele andere) delen een andere mening

Ingeschreven
    28-01-2017

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brampje Bekijk Berichten
    Over de sponsor waarin dit bericht is geplaatst... Aquaria Veldhuis dus.

Reviews hebben geheel geen waarde? U mag deze mening gerust hebben, ik (samen met wellicht vele andere) delen een andere mening
    Inderdaad, altijd fijn als iemand even de moeite neemt zijn/haar goede en/of slechte ervaringen te delen.
    Ik betwijfel alleen of Aquaria Veldhuis dit ook gaat zien, aangezien de laatste login in mei was

Ingeschreven
    14-07-2011

Dit had ik eerlijk gezegd nooit durven denken van zo'n mega grote winkel als Veldhuis.
    Zijn er hier nog mensen die iets gelijkaardig hebben mee gemaakt bij deze shop ?
    Het leven onder water is 1000 maal mooier dan boven water.

Ingeschreven
    27-02-2016

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joen Bekijk Berichten
    Inderdaad, altijd fijn als iemand even de moeite neemt zijn/haar goede en/of slechte ervaringen te delen.
    Ik betwijfel alleen of Aquaria Veldhuis dit ook gaat zien, aangezien de laatste login in mei was
    Uiteraard is het belangrijk om elkaar op de hoogte te houden van de verleende service door bedrijven.
    Maar ik kan uit uw stukje niet opmaken dat het hier om de firma Veldhuis gaat, vandaar mijn opmerking.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
    Jecod SW 4 (1 exemplaar)

Ingeschreven
    07-05-2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny777 Bekijk Berichten
    Dit had ik eerlijk gezegd nooit durven denken van zo'n mega grote winkel als Veldhuis.
    Zijn er hier nog mensen die iets gelijkaardig hebben mee gemaakt bij deze shop ?
    Voorlaatste bericht in hun forum gedeelte hier is ook een negatief bericht over hun service. Maar op internet kan je veel negatieve berichten vinden. Vandaar wilde ik dit toch even melden.

Ingeschreven
    26-11-2003

Allemaal laster !!
    Praatjesmaker met 2000 euro deze winkel heeft top service en niet voor niets zo groot ,en als je zogenaamd zoveel hebt te besteden gaat een normaal mens gewoon naar deze shop .
    Ga gewoon lekker shoppen in belgie .
    Ik ben altijd netjes behandeld en ook een klacht werd opgelost
    Aangezien je nooit wat hebt gekocht en alleen maar moppert voor geen info gehad ,is dit geklaag niet reel .
    bak Cristallo Trigon 450 (liter)
    sump 40 x60 x 40
    afschuimer AQUA OCEAAN electronic voor 1500 liter
    stromingspomp maxspect 130 gyre
    verlichting TMC 3x led balk Cree blauw/wit +1x tegel 2000 TMC en 1 x 1500 tegel en 3x JMB led, 1x bleu 90cm::nachtverlichting led
    opvoer pomp 4000 lt aquaocean
    Wervelfilter bio met bio pallets
    verwarming Nisso 300 electronic
    Koeling dmv fans electronic control .
    Electriciteitsnet 15 x 250 watt zonnepanelen 3.8 kW per uur .

Dagboek http://zeewaterforum.info/forums/sho...ifix-s-dagboek

Ingeschreven
    09-02-2010

Al tig keer voor "een klein fortuin" de afgelopen jaren iets bij Veldhuis besteld, altijd goed.
    En die ene keer dat ik een beroep op garantie moest doen alles netjes en goed opgelost.
    Gewoon ff gebeld, klacht uitgelegd, en de defecte pH meter hoefde ik niet eens terug te sturen, een nieuwe na twee dagen binnen.

Ik heb dus geen problemen met Veldhuis.

Dit zomaar mijn ervaring en mening.................

Ingeschreven
    02-05-2007

Allemaal digitale praatjes en laster wel of niet, wat is er mis mee om gewoon eens ouderwets te bellen , mijn ervaring is ook goed met Veldhuis, ook na defecte lamp en gewoon hersteld, niks mis mee.

gr. Marcel
    Aquarium: 185 x 50 x 60
    Sump 1: 120 x 34 x 30
    Sump 2: 200 x 50 x 39
    Verlichting: 3 x CoralCare 190 watt, 2 x 1 watt moonlight
    Stroming: Tunze classics 2002 + 4002
    Opvoerpomp: OR 6500
    Eiwitafschuimer: Bubble Magus 250S
    Koeling: AM Titan 1500
    Filters: Fosfaat-Koolfilter - AM uv-c Helix max 36 watt
    Waterbijvulling: AM SP3000
    Kalkreactor: Aqua Medic KR 5000
    Toevoegingen: ​sporenelementen RC 6 kanaals doseerpomp ATI
    Phyto planktonreactor: ​eigenbouw

Mijn Dagboek

YouTube kanaal

Ingeschreven
    28-01-2017

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert58 Bekijk Berichten
    Uiteraard is het belangrijk om elkaar op de hoogte te houden van de verleende service door bedrijven.
    Maar ik kan uit uw stukje niet opmaken dat het hier om de firma Veldhuis gaat, vandaar mijn opmerking.

Even voor de goede orde, ik ben niet degene die klaagt
    Ik gaf alleen aan dat fijn is als mensen hun positieve en/of negatieve ervaringen delen.

Ingeschreven
    27-02-2016

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nightwish Bekijk Berichten
    Allemaal digitale praatjes en laster wel of niet, wat is er mis mee om gewoon eens ouderwets te bellen , mijn ervaring is ook goed met Veldhuis, ook na defecte lamp en gewoon hersteld, niks mis mee.

gr. Marcel
    Ik heb ook al wat spullen bij Veldhuis besteld en ook eens een keer een garantiegeval gehad. Alles prima opgelost!
    Ben het met Nightwish eens, dat een "ouderwets" telefonisch contact wonderen doet.

Jecod SW 4 (1 exemplaar)

Ingeschreven
    10-07-2016

Ze zijn heel groot geworden met veel personeel, kan een keer iets niet helemaal perfect gaan.
    Maar welk probleem je ook heb , ze lossen het zeker op.
    Heb zelfs een keer een werfelbed filter gekocht wie ik daar uit mijn handen liet vallen.
    Ondanks mijn schuld toch een andere gekregen, kreeg als reactie te horen dat het kan gebeuren , geen extra kosten.
    Praat bel met deze mensen, ze zitten echt niet verlegen om ons een paar tientjes af te pakken, ze hebben zelf al zat.

En ook hier geld, graag twee kanten van het verhaal.

Ingeschreven
    02-01-2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mobifix Bekijk Berichten
    Allemaal laster !!
    Praatjesmaker met 2000 euro deze winkel heeft top service en niet voor niets zo groot ,en als je zogenaamd zoveel hebt te besteden gaat een normaal mens gewoon naar deze shop .
    Ga gewoon lekker shoppen in belgie .
    Ik ben altijd netjes behandeld en ook een klacht werd opgelost
    Aangezien je nooit wat hebt gekocht en alleen maar moppert voor geen info gehad ,is dit geklaag niet reel .
    Ik ben ook al altijd goed bediend geweest door Veldhuis.
    En u ook, kennelijk. Dat mag ook zeker geweten zijn. Wat ik dan weer niet zo prettig vind is uw opmerking aan de topicstarter: Ga gewoon lekker shoppen in België. Waarom is het nodig er een verhaal Nederland versus België van te maken?
    Aquarium: Eheim Incpiria Marine 500 (160x55x65) - 460 liter + 40 liter sump
    Verlichting: Eheim PowerLed hybride - 4x 43 Watt + Giesemann Pulzar HO-DIM 95 Watt
    Afschuimer: Deltec SC 1455
    Opvoer: Eheim Compact+ 3000
    Stroming: 2x Tunze 6055 en 3x Tunze 6045. Opvoer + stroming: 27.500 liter/uur.
    Extra techniek: Tunze Osmolator 3155, Tunze Multicontroller 7096 en Bubble Magus zeolietreactor.
    Methode: Balling light (wekelijkse waterwissel van 10 procent, gedeeltelijk met osmose) + Zeovit basic
    (enkel actieve kool, zeoliet, Zeobak, Zeostart en Zeofood).

Ingeschreven
    03-02-2002

Volgens mij ligt het vooral aan de manier van contact. Als je belt word je altijd goed geholpen. Mailen werkt niet altijd goed is mijn ervaring. Maar over het geheel goede winkel met veel producten. En zeker wel goede service zolang je het niet te veel werk vind om even te bellen of langs te gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Aquarium: Red Sea Reafer XL 525
    Verlichting: 2x Philips CoralCare (max 70%)
    Afschuimer: Bubble King Double Cone 200 + RD3 Speedy
    Opvoerpomp: RD3 Speedy 80W ingesteld op 4000l/h
    Stroming: Maxpect Gyre XF-250 OGC max 70%
    Doseer: AquaMedic Reefdoser Evo - Triton Core7 Base Elements

Ingeschreven
    24-03-2005

Beste forumleden,

Ik vond mij toch even geroepen om te reageren.
    Zoals jullie weten hebben wij net een grote verbouwing achter de rug wat natuurlijk best veel werk met zich mee heeft gebracht.
    Verder vonden wij ook dat bij een vernieuwing van de zaak er ook een nieuwe website(de oude was gedateerd en niet meer van deze tijd) moest komen. Met het lanceren van de nieuwe website is het één en ander niet goed gegaan waardoor veel mensen geen mails kregen bij het plaatsen van een order, wat natuurlijk verwarring oplevert want je wil natuurlijk wel de status van je order weten en of de betaling is binnengekomen en wanneer je je artikel kunt verwachten. Gelukkig is dit probleem nu verholpen en hebben de klanten hier goed inzicht in. Daarbij komt dat lang niet alle artikelen(35.000) meegenomen zijn van de oude naar de nieuwe website wat ons wel belooft was, hierdoor hebben wij dus zelf veel werk moeten verrichten en nog steeds bezig zijn om dit te verhelpen en te corrigeren. De telefoon stond roodgloeiend doordat de website niet naar behoren liep(daardoor ook de grote achterstand op het beantwoorden van de mails) en men geen mail kreeg van de bevestiging van de orders. Voorraden waren niet zichtbaar, waardoor er verwarring ontstond of het artikel wel op tijd geleverd zou worden.

Mochten er vragen zijn over orders, artikelen of andere vragen, neem dan even telefonisch contact op met de zaak, dan staan we jullie meteen te woord en zoeken altijd naar een oplossing die naar de wens van de klant is.

Wij kunnen ons heel erg goed voorstellen dat dit alles heeft geleden tot veel frustraties bij de klanten en bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor de geleden ongemakken.

Ik en team Veldhuis wenst u allen een heel fijn weekend toe en hopen dat we u zo spoedig mogelijk weer mogen begroeten in onze mooie winkel.

Met vriendelijke groeten,

Harry van Scherpenzeel
    Bedrijfsleider
    Veldhuisaquaria

Ps: Mochten er nog vragen zijn of opmerkingen, ben ik bereikbaar op telefoonnummer 053-4315020.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Zeer slechte service, communicatie en garanties
    Door Jop in forum Aquaria Veldhuis
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 20-10-17, 03:47
  2. slechte kitlaag
    Door cabello in forum Starters Forum / Inrichten (Nieuw) Aquarium
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 19-08-14, 19:06
  3. zeer slechte service!
    Door gillestuik in forum Aquaria Veldhuis
    Reacties: 34