Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nieuwkomer

Kimberly

ZeewaterForum lid
Hallo,
wij willen graag een zee aquarium plaatsen in de living. We hebben nog niets van ervaring.
Dankzij dit forum toch al veel bijgeleerd, maar er is nog een lange weg te gaan...

groeten Kim
 
Welkom Kim, op dit mooie leerzame forum.
Ook het boekje van Tanne kan je op het juiste spoor brengen :eek:
 
Hallo, bedankt. Het boekje van Tanne heb ik al aangekocht is idd super interessant. We zijn nog aan het rondkijken. Graag zouden we een grote aquarium plaatsen.

groeten Kim
 
Hallo, bedankt. Het boekje van Tanne heb ik al aangekocht is idd super interessant. We zijn nog aan het rondkijken. Graag zouden we een grote aquarium plaatsen.

groeten Kim
Welkom en bedankt voor het compliment! Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan maken.

Veel aquariumplezier toegewenst :)
 
Hallo,

wat raden jullie aan een comlete aquarium nieuw aankooen of alles apart aankopen en zelf samenstellen?

groeten Kimberly
 
Hallo,

wat raden jullie aan een comlete aquarium nieuw aankooen of alles apart aankopen en zelf samenstellen?

groeten Kimberly
Tweede optie. Misschien meer werk, oriëntatie en twijfel, maar uiteindelijk iets wat je echt bevalt. Als je eenmaal wat gedachten hebt, deel ze hier zodat we mee kunnen denken.
 
Bovenaan