Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Verzorging winkel

seppekarin

ZeewaterForum lid
Ik ging met vrouw gezellig winkelen in Best. Bij de winkel Coenen zag de zeeaquariumafdeling er beroerd uit . De showbak was afgebroken andere aquariums zat overal rode flap op de bodem en ruit. Wel of geen vakantie de zaak hoort er perfect uit te zien. Wat een afknapper.
 
Beste Seppekarin,

Jammer dat we de verwachtingen niet waar hebben kunnen maken, onze excuses hiervoor. Op dit moment zijn we druk doende het grote aquarium op de eerste verdieping te renoveren. Dit aquarium is meer dan 35 jaar oud, wat dus niet alleen nieuwe techniek betekent, maar ook een nieuwe sump, ombouw en daarna een nieuwe inrichting. Gezien de inhoud van het aquarium (4000 liter exclusief sump), vraagt dit de nodige tijd en aandacht. Natuurlijk is het doel u na de update een mooier en moderner aquarium te showen.

Al is het geen excuses, de afgelopen periode waren (en zijn) meerdere collega's tegelijkertijd op vakantie. Dit zorgt een hogere werkdruk in de winkel. Voor en na sluitingstijd besteden we onze aandacht met name aan het verzorgen van de dieren (voeren, waterkwaliteit controleren, filters en eiwitafschuimers reinigen, enz.) en de bevoorrading van de winkel. Inmiddels is een deel van de aquaria op de zeewaterafdeling schoongemaakt. We doen ons best alles snel weer tip top op orde te hebben en hopen u een andere keer alsnog te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten van,
Jordan en Janine Coenen
 
Ik kan dit alleen maar beamen dat Jordan en zijn team hun uiterste best doen om iedere bezoekende aquariaan zo aangenaam en zo goed mogelijk te helpen.
Het is nu eenmaal een hele grote winkel met veel aan bod.
 
Je moet eens bij andere zaken gaan kijken in vakantie periode.
en wie gaat verbouwen maak er eerst een rotzooi van, om uiteindelijk iets heel mooi neer te zetten.
je kunt niet oordelen bij 1 of 2 bezoekjes van de zaak.
 
of een keer bij winkeliers langs gaan die niet in de vakantie periode zitten ;)

Het lijkt mij juist erg moeilijk om in een winkel een strakke koralen bak neer te zetten, bak is altijd onderhevig aan handelingen en schommelingen!
 
Bovenaan