Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nieuw osmose apparaat

seafish

Senior Forumlid
Hoi
ik heb een nieuw osmose apparaat gekocht,maar kan ik van het begin het water al gebruiken of moet je de eerst liters weggooien?

Mvg
 
Hoi
ik heb een nieuw osmose apparaat gekocht,maar kan ik van het begin het water al gebruiken of moet je de eerst liters weggooien?

Mvg

Je moet het eerst minstens een uur aanzetten voordat je het water kan gebruiken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Zelf doe ik voor het gebruik even 5 min doorspoelen. Wel word hij minimaal 2x per week gebruikt. Anders zou ik hem iets langer laten doorspoelen. Maar een uur vind ik wel erg lang, wat bereik je hiermee dan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Bij het eerste keer aanzetten van een nieuwe osmoseapparaat of filter wordt meestal aanbevolen deze een uur te laten doorspoelen.
 
Om het antibacteriele goedje van het membraam af te spoelen.

Verstuurd vanaf mijn HTC One A9 met Tapatalk
 
Nu heb ik men osmose apparaat draaien maar ik heb meer druk ophet osmosewater dan met afvalwater,klopt dit?
 
Een gewone met DI filter erachter bij in belgie ,en op de uitstroom van het toestel van het afvalwater staat een stikker op met afvalwater dus het is de juiste slang.
 

Bijlagen

  • IMG_4499.jpg
    IMG_4499.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zoon osmose apparaat.. daar moet nog een silicaat filter achter kwam ik gister achter.
 
Bovenaan