Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Eindelijk nieuwe begin shaloww

Waar heb jij deze gekocht en wat kosten ze, heb je deze ook in verschillende maten?

Het is van asm de bouwers van dastaco kun je bv bij brouwers kopen maar zijn duur 1x afvoer plus 1x opvoer is 125 euro extra afvoer is 80 ps
 
Dank je Richard, maar het bespaard ook veel ruimte :eek:

Dat was mij reden ook nu heb ik geluk gehad en de 2 afvoeren voor 10 euro inc verzenden gekregen heb
 
Zo weer een klein stukje verder met mooie vertex kranen ben er blij mee ziet er strak uit
 

Bijlagen

  • 20170820_115300.jpg
    20170820_115300.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 44
Erg mooi al dat bouwen van techniek.....zou ook wel eens een volgroeide rifbak willen zien...;)
 
Zal wel gezichtsbedrog zijn, maar het lijkt wel dat als je de kranen allemaal zou sluiten dat ze mekaar gaan raken.

Groeten,
Yves
 
Zal wel gezichtsbedrog zijn, maar het lijkt wel dat als je de kranen allemaal zou sluiten dat ze mekaar gaan raken.

Groeten,
Yves
klopt dat lijkt ons zo maar het gaat gewoon dicht gelijk een vraag zit te denken om de middelste 2 t5 eruit te hallen en daar een pulzar ze monteren was u erg tevreden over de pulzar
 

Bijlagen

  • IMG-20170820-WA0014.jpg
    IMG-20170820-WA0014.jpg
    13,9 KB · Weergaven: 58
Ik ben op zich zeer tevreden geweest met de pulzars, maar naar mijn gevoel stonden de koralen, in aquaria van anderen, onder T5 verlichting er toch net iets mooier bij, daarom stap ik over naar een ATI hybride. Maar als je een pulzar in het midden wil plaatsen met daarlangs nog T5, denk ik dat je je dit zeker niet zal beklagen.

Groeten,
Yves

klopt dat lijkt ons zo maar het gaat gewoon dicht gelijk een vraag zit te denken om de middelste 2 t5 eruit te hallen en daar een pulzar ze monteren was u erg tevreden over de pulzar
 
Ik ben op zich zeer tevreden geweest met de pulzars, maar naar mijn gevoel stonden de koralen, in aquaria van anderen, onder T5 verlichting er toch net iets mooier bij, daarom stap ik over naar een ATI hybride. Maar als je een pulzar in het midden wil plaatsen met daarlangs nog T5, denk ik dat je je dit zeker niet zal beklagen.

Groeten,
Yves



Denkt u dat de pulzar het aan kannkwa warmte hoeveel cm zijn die van u mvg rich
 
In verband met de warmte kan ik niet echt een antwoord geven.
Lengte van de 65W versie is 107cm. De breedte is 55mm en hoogte 18mm voor alle versies.

Denkt u dat de pulzar het aan kannkwa warmte hoeveel cm zijn die van u mvg rich
 
Gaat de goede kant op man! Ziet er netjes en strak uit! Gewoon de pulzar gaan gebruiken en testen..... anders weer doorverkopen haha!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zo sump gedeelte is zo goed als af nog wat puntjes op de i maar ben er al erg blij mee
 

Bijlagen

  • 20170903_141854.jpg
    20170903_141854.jpg
    33,6 KB · Weergaven: 63
  • 20170903_141911.jpg
    20170903_141911.jpg
    22,4 KB · Weergaven: 52
Ziet er prachtig uit Richard, ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat [emoji3]. Een ware kunstenaar [emoji41]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Ziet er prachtig uit Richard, ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat [emoji3]. Een ware kunstenaar [emoji41]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk




Bedankt Tim jij kunt er ook wel wat van he
 
Gaat de goede kant op man! Ziet er netjes en strak uit! Gewoon de pulzar gaan gebruiken en testen..... anders weer doorverkopen haha!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk




Inderdaad een pulzar tussen me ATI t5 😎
 
Bovenaan