Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Grote brand vernietigd Aquaasan corals

StephanR

Fora-Spammer ;)
Voor een ieder die net als ik met plezier naar Aquaasan Corals gaat heb ik een nare mededeling.
Afgelopen nacht is de gehele loods afgebrand.
Via deze weg wil ik Sander en alle andere binnen Aquaasan Corals succes en sterkte wensen de komende tijd.

Op de facebook pagina zie je dat afgelopen zondag al een poging had gedaan om de loods in de fik te steken.
Helaas heeft het zover mogen komen dat de winkel in zijn is afgebrand :(
 
Zie niks staan over een poging op facebook .
 
Het is zeer triest om de beelden te zien van de verbrande resten van zo super fijne en goede zaak.
mijn zoon wil een aktie gaan opstarten om Sander te helpen en te steunen. Hij gaat dit eerst met Sander opnemen en hij zal jullie op de hoogte houden.
voor nu rest ons alleen verdriet voor alle dieren/koralen die omgekomen zijn en wensen wij veel sterkte voor Sander in deze moeilijke tijd.
ik hoop dat wij met zijn allen iets voor Sander kunnen betekenen. Nu en in de toekomst.
 
Voor een ieder die net als ik met plezier naar Aquaasan Corals gaat heb ik een nare mededeling.
Afgelopen nacht is de gehele loods afgebrand.
Via deze weg wil ik Sander en alle andere binnen Aquaasan Corals succes en sterkte wensen de komende tijd.

Op de facebook pagina zie je dat afgelopen zondag al een poging had gedaan om de loods in de fik te steken.
Helaas heeft het zover mogen komen dat de winkel in zijn is afgebrand :(


sterkte gewenst.
 
Stil van, niet te bevatten. Heel veel sterkte toegewenst!
 
Erg veel moed en doorzettingsvermogen gewenst aan het Aquaasan-team, verschrikkelijk nieuws...:(

Als er een fund-raise komt draag ik zeker mijn steentje bij, ik ben al verschillende malen op bezoek geweest vanuit Belgie. Een super mooie zaak en erg vriendelijke mensen erachter.

Ik hoop dat ze hier sterker uit gaan komen.
 
fundraise staat op Facebook op hun website

Erg veel moed en doorzettingsvermogen gewenst aan het Aquaasan-team, verschrikkelijk nieuws...:(

Als er een fund-raise komt draag ik zeker mijn steentje bij, ik ben al verschillende malen op bezoek geweest vanuit Belgie. Een super mooie zaak en erg vriendelijke mensen erachter.

Ik hoop dat ze hier sterker uit gaan komen.
 
Mag er van uit gaan dat het verzekeringswerk wordt en dat alles netjes opgelost gaat worden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Niet best, zulke aardige mensen en een prachtige winkel waar je uren door kon lopen opzoek naar mooie koralen.
Sterkte met dit verlies 😢
 
Ik ken de winkel alleen maar van internet. Deze zaak maakte een hele goede indruk op me.
Via deze weg wens ik de eigenaar en personeel heel veel sterkte en regelt de verzekering alles zodanig dat men een goede doorstart kan gaan maken.
Zo'n 6 jaar geleden moest ik mijn huis een half jaar verlaten door een uitslaande brand. Kan me derhalve goed in de mensen van Aquasan verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Zo sta ik er ook in, mocht de verzekering niets doen of veel te weinig dan sponsor ik graag mee.
Team aquaasan veel sterkte toe gewenst.
Hoe dan ook er komt een vervolg op aquaasan, daar ben van overtuigt
 
Pff wat een verhaal, heel veel sterkte team Aquaasan.
 
Zo sta ik er ook in, mocht de verzekering niets doen of veel te weinig dan sponsor ik graag mee.
Team aquaasan veel sterkte toe gewenst.
Hoe dan ook er komt een vervolg op aquaasan, daar ben van overtuigt


Deze ramp heeft mij de hele dag aan het denken gezet.
Ik heb vandaag 2 over uurtjes gemaakt , deze wil ik graag schenken aan de opbouw van Aquaasan.
Al is het alleen maar om Sander bij te staan bij dit grote verlies en hem de energie te geven om door te gaan.
Er zijn nu verschillende initiatieven , op welke kan ik het bedrag storten de gene met het meeste geld?

Succes en sterkte
 
Vreselijk nieuws.

De brand lijkt volgens berichten te zijn begonnen in de loods van een buurman, dus ook ik neem aan dat het in eerste instantie nu een juridische - annex verzekeringskwestie is. Anderzijds blijft dit een ramp waar uiteindelijk niemand beter uitkomt dan voorheen.

Ik hoop en verwacht dat het altijd warme en zeer deskundige Team Aquasaan doorgaat en sterker zal opstaan na deze nare ervaring.
 
Verschrikkelijk nieuws ook voor de vele dieren die zijn omgekomen.

Sterkte Sander en alle anderen die regelmatig hielpen.

Ook ik ben er zeer regelmatige bezoeker en altijd stond de koffie klaar.

Sander vertelde vorige week nog dat hij bezig was met een tweede uitbreiding waardoor hij een groter bestand aan vissen kon aanbieden.

Ik hoop dat Sander het kan opbrengen om een doorstart te maken.
 
Bovenaan