Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mr. .... krab

Iemand enig idee wat voor krab dit is, hij zit lekker van mijn alg te eten, maar peuzelt die ook aan koralen?
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar filmen in het donker blijft een uitdaging.
Bekijk bijlage 479842Bekijk bijlage 479843

Gewoon rustig laten zitten. Meeste kleine krabbetjes zijn onschadelijk. Ze helpen met het opruimen van het afval.
Heb in alle jaren dat ik een zeeaquarium heb gehad één keer een krab gehad die schade in de bak aanrichtte. Dit was een zogenaamde wolhandkrab van een behoorlijk formaat. Deze heb ik uiteindelijk uit mijn aquarium kunnen vangen.
In mijn huidige bak zitten al van af het begin zeker 3 kleine krabben. Nooit geen last van gehad tot nu toe.
 
Gewoon rustig laten zitten. Meeste kleine krabbetjes zijn onschadelijk. Ze helpen met het opruimen van het afval.
Heb in alle jaren dat ik een zeeaquarium heb gehad één keer een krab gehad die schade in de bak aanrichtte. Dit was een zogenaamde wolhandkrab van een behoorlijk formaat. Deze heb ik uiteindelijk uit mijn aquarium kunnen vangen.
In mijn huidige bak zitten al van af het begin zeker 3 kleine krabben. Nooit geen last van gehad tot nu toe.

Oke dankjewel, dan maak ik mij geen zorgen!


Kijk super, dat is altijd handig!
 
Deze heb ik ook in mn aquarium gehad, in het begin leuk, maar later gaat ie dingen slepen en koralen pesten.
Zou m eruit halen;)
 
Mij is het gelukt door stukje mossel in een krabbeval. Heb m nog liggen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Ja ben ook wel benieuwd heb namelijk ook zon krab in mn anemonen bakje dus ben zeer benieuwd of dit lukt. Heb er ook 2 bloedgarnalen in zitten gaan die niet het glas in? Gr Shane


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan