Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

500L Cube RoelHG

Kijk, nu kun je gaan beginnen waar het allemaal om draait.
Succes met de opstart na een lange lange voorbereiding.
 
Het is krap maar wat past dat past!

524defca4aef07a9af1b144ecc0277dd.jpg


ba316a9547a3e1935b07682cf94a2ca1.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Super mooi Roel!!!!!
 
Wanneer heb je open huis op alles te bewonderen? Ziet er goed uit man.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Het is hier altijd open huis.... er valt nog niet veel te zien maar iedereen is welkom!

Bakske koffie en een kuukske sowieso!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het is hier altijd open huis.... er valt nog niet veel te zien maar iedereen is welkom!

Bakske koffie en een kuukske sowieso!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

quukske, anders klopt de "grap" niet meer :eek:

Denk dat je wel blij gaat zijn met de keuze om meteen voor Royal Exclusive te gaan.
Ik ben met een omweg op die spullen uitgekomen en dan heb je hetzelfde, alleen met extra spul in de garage.
 
quukske, anders klopt de "grap" niet meer :eek:

Denk dat je wel blij gaat zijn met de keuze om meteen voor Royal Exclusive te gaan.
Ik ben met een omweg op die spullen uitgekomen en dan heb je hetzelfde, alleen met extra spul in de garage.

Haha we maken geen grapjes hier he!!

Ja ben ook echt blij dat ik daarvoor gegaan ben..... nu alles netjes inbouwen en ervan gaan genieten!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Vandaag een start gemaakt met het kastje voor de techniek aangezien ik toch moet wachten op wat pvc....... kastje zal hoogglans worden en voorzien van alle techniek welke buiten de bak geplaatst kan worden.

d0e02cc3abef28d7276d16958234bdf9.jpg


66b0d91a23ca41a4489ff947a5a9bfb6.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Net ook even bezig geweest met de PVC leiding voor de uitvoer.... gezien de ruimte die ik heb past hij er net netjes tussen haha!

Daarbij ook een kleine bestelling gedaan voor wat extra spulletjes die ik nog nodig heb.

- Extra Apex Flow Sensor 1". Deze komt op de nood overloop. Mocht het zo zijn dat hier stroming in word waargenomen dat krijg ik een push melding op mijn iPhone en weet ik dat er iets aan de hand is.
- HP touchscreen monitor: EliteDisplay E230t. (Toch een 23" geworden) Komt morgen binnen.
- Osmose bakje welke onderin het meubel zal worden geplaatst. (55x30x19)
- 4 Alucopal meubel stukken van 15x80 cm om de lichtbak te maken welke boven het aquarium komen te hangen.

img_6961-jpg.84244


img_6962-jpg.84245


Daarbij ben ik op dit moment ook bezig om de voorkant van de sump en bovenkant te ontwerpen. Deze zullen bekleed worden met hoogglans wit acrylaat waarbij er een aantal stukken gelasert zullen worden. Een beetje het Royal Exclusiv Dreambox effect alleen dan wel mijn eigen design.

Bij deze een voorbeeld van de bovekant. (Deze is nog niet klaar)

capture-jpg.84246
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan