Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

vangdag

JohnWalker

ZeewaterForum lid
recent gestart met Noordzeebak. Zoek dus nog het e.e.a. hiervoor. Zijn er nog mensen geinteresseerd in een vangdag ? Neeltje Jans bijvoorbeeld.

Gr
John
 
Volgens mij zijn er niet veel mensen meer actief met een noordzeebak ,ik ga weer naar neeltje jans zodra het water goed laag is op neeltje jans.
Zie dat je trouwens ook uit Den Haag komt ,bij het zuiderhoofd is ook veel te vinden zoals zeeanjelieren steenslijmvissen steurgarnalen enz


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
okay, ga daar binnenkort eens kijken ... hoe vang je die steenslijmvissen en steurgarnalen? en ik neem aan dat je de binnenkant van het zuiderhoofd bedoeld ?

Zie dat je trouwens ook uit Den Haag komt ,bij het zuiderhoofd is ook veel te vinden zoals zeeanjelieren steenslijmvissen steurgarnalen enz


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik vang ze aan de buiten kant bij die vierkante blokken , gewoon met een klein netje langs de rotsen halen ik gooi ze regelmatig aangezien ik er al 4 heb. Als het water heel laag is kun je wat verder komen daar zitten zeeanjelieren witte en oranje
Succes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan