Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Even voor stellen JessyU

JessyU

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal ik ben Jessy. Ik ben 21 jaar en kom uit Ede. Ik heb zo'n 2 jaar geleden een Aqua Medic Cubicus 150 liter van mij oom gekregen. Maar nooit echt moeite ingestoken. Wel alles draaiend gehad en visjes en koralen maar meeste ging vaak dood. En had last van veel glasanemoon en paarse flap.

Dit heb ik overwonnen en toen heb ik besloten om er serieus werk van te maken om een super mooie show bak van te maken. Ik heb laatst wat koralen overgenomen van iemand en alles doet het super! en de koralen beginnen al uitbreiden.

Als ik mensen zeg wat ik in mijn bak heb qua vis verklaren zij mij voor gek.
Een Rifwachter calloplesiop Argus, gekocht toen hij 5 cm was en is nu rond de 14 cm
Dwergkeizer centropyge bispinosa, rond de 8 cm
Vijlvis Acteichthys Tomentosus rond de 5 cm
2 poets granalen
1 pepermuntgarnaal
1 hermiet kreeft
zee egel Echinometra Mathaei mauritus
zee ster Ophiolepis Superba
En een schoonmaakploeg

Van de koralen weet ik de namen niet helaas.

 
Welkom Jesse!

Heb je wat foto's van je bak?

Goed dat je je hier hebt aangemeld. Er is zeker veel info te vinden, ook de vele dagboeken kunnen een leuke inspiratiebron zijn voor je. Ik denk ook dat je veel aan m'n boekje zult hebben. De betere aquariumzaak heeft het op voorraad, maar dit is misschien ook wat: https://www.donner.nl/praktische-han.../9789082101119 (bezorgt zowel in Nederland als in België zonder verzendkosten!)

Veel aquariumplezier gewenst :)
 
Bovenaan