Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Hallo allemaal!

Rúnær

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal, tot zo'n 10 jaar geleden heb ik een aantal jaren zoutwater aquaria gehad, sindsdien heb ik ivm werk regelmatig moeten verhuizenen en heb ik in verschillende landen gewoond, waardoor het (tijdelijk) gedaan was met de hobby.
Nu ben ik net wederom verhuisd maar, deze keer naar een vast stekkie en is er weer tijd en ruimte voor een zeewaterbak.
Binnenkort wil ik eerst beginnen met het maken van een afschuimer en een sump en daarna langzaam aan beginnen met het opbouwen van het hele systeem en beginnen aan de inrichting. Voorlopig zal het een bak van worden van 100x60 en 60 of 70 cm hoog. De ervaringen die jullie hier op het forum delen zullen zeker goed van pas komen.

vriendelijke groeten, Rúnær
 
Welkom! Heb je foto's van je vroegere bakken? Leuk dat je weer gaat starten!
 
Welkom hier! Ik vind het ook altijd erg leuk dat mensen die eens kennis met dit gebied hobby mochten maken, vroeg of later worden zij er toch weer terug bij betrokken... zo boeiend is dit allemaal dat je het voor altijd nooit meer kan vergeten...:cool:
 
Voor foto's zal ik even diep moeten graven, maar ik zl mijn best doen!

En ja, als je waar je ook bent op deze aardbol zodra je de kans krijgt voor ieder zeeaquarium dat je tegen komt een beetje gaat staan kwijlen kan je wel constateren dat het virus nooit verdwenen is. Vast een bekend verschijnsel voor velen hier.
 
Bovenaan