Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Bol oog Picasso dokter

memehazel

ZeewaterForum lid
Hoi

Sinds een week heb ik een Picasso doktersvis in mijn aquarium. Een kleintje nog. Dus wil deze tot hij te groot is in mijn bak houden. Maar nu zag ik net ineens dar hij 1 bol/uitpuilend oog heeft. Wat is dit en wat moet ik er aan doen? Vind m ook war mager. Volgens mij eet hij wel. Had ook een salarias er in. Maar die was na 2 dagen om onduidelijke redenen dood. Waterwaarden zijn allemaal prima. Garnalen en slakken doen t ook goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb hier hetzelfde met een Squamipinnis. Eerste reactie was "de vis is ergens tegenaan gebotst en het verdwijnt vanzelf wel weer". Niet dus.
Nu een paar maanden later is de situatie nog altijd onveranderd en dus ik weet ook niet meer. Ik geef dagelijks wat extra vitaminen en af en toe een portie easy life filter medium.
Deze vis is wel van geslacht aan het veranderen en misschien is er daar ergens een oorzaak te vinden;
Blijkbaar heeft hij er geen last van want hij zwemt nog steeds vol overgave in de bak rond.
 
Bovenaan