Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Boudewijn's 1400 liter bak

Ook een paar soft koralen in mijn aquarium, mooi contrast met sps/lp's.
c115372106164376a6195fe6eb3e7b35.jpg

9be95db73fa94592bf224498f29245bf.jpg

5d750e21abfba775dd1ef19ef580cb57.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Gelukkig Boudewijn weer, maar niet te snel, terug op peil brengen.
Softkoralen geven zeker ook een mooi bewegend beeld.
 
Kh nu op 7, komende vanaf minder dan 4 ruim een week geleden.
Elke dag worden de kleuren ook weer beter.
Het vreemde is dat de meer gevoeliger acropora er helemaal geen last van lijken te hebben.
f9b5022413c71fb4139061161c56f31c.jpg

2c27d239a0a89c778ecd31018e6e7bdf.jpg

b3bc9046058e67deaffdcb5a520a407c.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Hey Boudewijn, mooie koralen.
Weet jij toevallig de naam van de bovenste foto? Ik heb deze ook en groeit heel goed. Ben alleen de naam ff kwijt.
 
Hey Boudewijn, mooie koralen.
Weet jij toevallig de naam van de bovenste foto? Ik heb deze ook en groeit heel goed. Ben alleen de naam ff kwijt.

Dank je.
De naam weet ik helaas niet, een acropora maar geen idee welke.
Bij mij groeit die ook prima. Lijkt een sterk type te zijn [emoji3]
Heb jij ook een foto hoe die er bij jouw eruit ziet?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Die van mij is een stuk kleiner. Heb nu 3 weken ongeveer. Maar zie al een hoop groeipunten.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    62,5 KB · Weergaven: 40
Heel mooi Boudewijn, als je koralen voor een lange periode in stabiele en ideaal water hebben gestaan dan kunnen ze zo'n dipje echt wel overleven.
 
die paarse Acro is een Valida:) Ik heb deze al langer ook groeit idd best snel, veel sneller dan Tricolor (die heb ik ook). Ik kan een foto van de mijne hier plaatsen als mag;) of welkom in mijn dagboek:biggrin:.
groeten, Lara
 
die paarse Acro is een Valida:) Ik heb deze al langer ook groeit idd best snel, veel sneller dan Tricolor (die heb ik ook). Ik kan een foto van de mijne hier plaatsen als mag;) of welkom in mijn dagboek:biggrin:.
groeten, Lara

Lijkt me leuk als je een foto van jouw valida hier plaatst, kunnen we mooi zien hoe dit koraal er in verschillende aquaria er uit ziet [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
DSC08039.jpgDSC08949.jpg

En dit is namelijk niet echt een klassieke tricolor, heeft niks bruin, maar persoonlijk vind ik deze variant nog mooier. Echte naam weet ik niet meer helaas:( Misschien iemand?
 
Hierzo een groene valida.. groeit inderdaad hard vergeleken met tricolor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Bovenaan