Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vivarium 2017: Wat wil jij zien?

Marco Aukes

ZeewaterForum lid
Ook voor de komende editie van Vivarium (18 & 19 November) staat er weer een zeewaterplein gepland. En uiteraard willen wij daarmee, en met ons programma, ieder jaar steeds meer bezoekers met zeewaterinteresse trekken. Want meer bezoekers uit deze doelgroep betekent meer standhouders die interesse hebben om deel te nemen en (zo mogelijk) nóg mooiere dingen te laten zien. En daar worden de bezoekers dan ook weer vrolijk van :)

Echter, aangezien Vivarium van oorsprong geen puur zeewaterevenement is, hebben wij jullie hulp en input nodig! Wij horen dan ook graag welke winkel jullie graag (weer) zouden zien op het zeewaterplein. Of voor welke spreker en/of onderwerp jij zeker naar Vivarium 2017 zou afreizen. Of wellicht heel wat anders? Een specifieke wedstrijd, workshop of andere activiteit?

Kom maar op met jullie ideeën en draag op die manier bij om er ook JOUW evenement van te maken!
 
Misschien een workshop watertesten ?

vaak zijn beschrijvingen niet helemaal duidelijk en is een uitleg altijd handig...
 
Beste Marco Aukes.
Het zou wel erg leuk zijn als jullie een van de grote importeurs de jong marinelife of biemans uit breda zover zouden kunnen krijgen om op de vivarium dagen te komen met stunt prijzen met emmers zout. Dit aangezien toch een van de duurdere onderdelen is van onze mooie hobby.
Groetjes van adrie
 
Beste Adrie; spijtig genoeg zullen beide importeurs niet aanwezig zijn op Vivarium 2017. Net als vele groothandelaren uit de zoetwaterbranche, zien zij geen toegevoegde waarde aan het zelf aanwezig zijn op consumentenevenementen.
 
Veel koralen voor vriendelijke prijzen.
Demo van verschillende soorten verlichting naast elkaar. Dito voor stromingspompen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Vandaag vivarium 2017 bezocht. Was zeker weer interessant.
De lezing van Tanne Hoff natuurlijk ook bijgewoond. Was zeker weer interessant en leerzaam. Bedankt Tanne!
Weer ideeën opgedaan voor mijn eigen aquarium en aardige mensen gesproken over onze mooie hobby.
Ik heb een leuke dag gehad.

K Schouten
Oss
 
Bovenaan