Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

kan niet reageren in bieden aan en zoeken

rode dwergkeizer

Senior Forumlid
Hoe kan het dat ik niet kan reageren in Particulieren bieden aan en Gezocht.

Hij geeft dit aan:

rode dwergkeizer, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
 
Ik ook hetzelfde. Maar dat is al langer zo, nieuwe regels in dit forum heb ik al tijd geleden achter gekomen. Alleen zie ik steeds dat andere dat soms wel kunnen... snap er ook niks van...:confused:
 
Ik kreeg deze melding vanmiddag voor het eerst.
Het balkje.... plaats reactie.... staat er niet meer.
Ik wilde iemand iets melden in zijn advertentie topic en dat kan nu niet.

gr,
 
Is al een hele tijd zo,dacht dat ik het verpest had maar een prive bericht geven lukt wel ;)
 
Zoals al aangegeven in de voorwaarden voor het plaatsen van een advertentie ( die niemand volgens mij leest)

staat dat je alleen met een pb mag reageren.

je kon wel met een berichtje reageren maar dit was niet de bedoeling....

omdat het steeds erger werdt met berichtjes en vaak met niet ter zake doende zoals je hebt een pb.....

heeft de beheerder deze functie al enige tijd geleden uitgeschakeld maar gaat dit niet altijd 100 %.


greetings peter
 
Nou inderdaad, die voorwaarden heb ik niet gelezen of gewoon gemist, zekers als het net zo gaat als met andere voorwaarden, pagina`s vol:eek:

Nou ben ik weer op de hoogte, bedankt.
 
Wel vreemd dat ik nu al een paar keer een account met maar 1 of 2 posts wel zie reageren in "bieden aan".
Ik denk dat er ergens nog een bugje zit :rolleyes:
 
Bovenaan