Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crowd funding: CORALAB

Ik doneer 50 euro of meer voor CORALAB, in ruil voor een koraal.

  • Ja

    Stemmen: 28 87,5%
  • Nee

    Stemmen: 4 12,5%

  • Total voters
    32
  • Poll closed .
Yep , doe ik aan mee!
Machtig interessant.
Veel suc6 gewenst , grtz Jack
 
Tim, heb even een vraag, in welke regio word het lab gebouwd?
Las dat je waarschijnlijk iemand moet inhuren om bepaalde werkzaamheden te laten doen, laat ik daar nou net heel goed in zijn en wel een aantal dingen kan fixen tegen die tijd, geheel kosteloos natuurlijk, zie het dan als een zakelijke sponsoring mits het een beetje goed aan te rijden is.

prive had ik zoiezo al gedoneerd.

groeten Barry
 
Tim, heb even een vraag, in welke regio word het lab gebouwd?
Las dat je waarschijnlijk iemand moet inhuren om bepaalde werkzaamheden te laten doen, laat ik daar nou net heel goed in zijn en wel een aantal dingen kan fixen tegen die tijd, geheel kosteloos natuurlijk, zie het dan als een zakelijke sponsoring mits het een beetje goed aan te rijden is.

prive had ik zoiezo al gedoneerd.

groeten Barry

Beste Barry,

Hartelijk dank voor je mooie aanbod! Het lab wordt in Zeewolde opgezet. Het project gaat zeker door, dat is nu wel duidelijk. Er moet electra en water worden aangelegd, waarvoor ik inderdaad een bedrijf wilde inhuren. Als je hier goed in bent dan kunnen we daar natuurlijk over praten :).
 
Tim geef maar op wat je nodig heb aan installatie materialen, wil je ze kosteloos schenken.......heeft wel een grens. Mail me maar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
De laatste posts worden beter en beter....... uitsteeekend
 
Zeewolde is goed aan te rijden, komt goed 👍🏻

Tim geef maar op wat je nodig heb aan installatie materialen, wil je ze kosteloos schenken.......heeft wel een grens. Mail me maar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De laatste posts worden beter en beter....... uitsteeekend

Heren, ik ben er stil van! Wat is er toch veel liefde in de hobbywereld te vinden! Barry, ik stuur je een bericht. Jan, mocht ik iets nodig hebben dan hoor je het, maar ik wil niet teveel meer van je vragen :).
 
Toch mooi dat het rond is Tim.
Succes en ik hoop dat we veel meer van je gaan horen.

Je laatste stuk op advanced aquarist was zeer goed lees materiaal.

Dank je Glenn!

Ik kan verheugd melding maken van de nieuwste sponsor van CORALAB, Diebo Huisdierwereld! Hiermee is de financiering van het lab vrijwel geheel rond.
 
Top [emoji1360]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fantastisch Tim! Proficiat!

Dat is goed nieuws!! Gefeliciteerd.

Helemaal top Tim, ik zal Fulco morgen een dik en groot compliment brengen :eek:

Bedankt iedereen! Doe dat Alex, want CORALAB gaat zeker door. Eind mei begint het klussen! Dankzij Barry komt het wel goed. Zelf ga ik ook wat klussen. Ondanks mijn twee linkerhanden kan ik wel een beetje schilderen en PVC-leidingen aanleggen.
 
Is het coralab eigenlijk ook te bezichtigen voor particulieren?
ik rijd namelijk dagelijks langs zeewolde voor mijn werk.
Lijkt me wel heel interessant dat wanneer alles draaiende is om het te zien.
 
Is het coralab eigenlijk ook te bezichtigen voor particulieren?
ik rijd namelijk dagelijks langs zeewolde voor mijn werk.
Lijkt me wel heel interessant dat wanneer alles draaiende is om het te zien.

Jazeker, alle donateurs zijn reeds uitgenodigd voor een bezoek t.z.t. In Wageningen is alles veel groter, dus verwacht niet de wereld. Dit moet nog rustig groeien. Ik wil deze zomer het eerste systeem draaiend hebben.
 
Heel gaaf. Dan zal ik tzt wel een keer langs zeewolde komen.

Hoe wordt dit project verder op de hoogte gehouden? Gewoon via deze topic?
 
Bovenaan