Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crowd funding: CORALAB

Ik doneer 50 euro of meer voor CORALAB, in ruil voor een koraal.

  • Ja

    Stemmen: 28 87,5%
  • Nee

    Stemmen: 4 12,5%

  • Total voters
    32
  • Poll closed .

Dank voor de steun Stijn!

Tuurlijk doe ik mee!

Ik waardeer het zeer dat jij me altijd steunt, Tanne!

Ik ook


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Klaas, je bent baas!

Als Philips doen we mee, maar persoonlijk wil ik zelf ook een steentje bijdragen!
Leuk initiatief, het is je gegund om er een mooi lab van te maken.

Geweldig Luc, ontzettend veel dank!

Count me in!

Ik wil jouw verhaal ook wel delen op ons Belgisch forum als dat kan/mag.

Dank je Robin!!


Ook jij ontzettend bedankt!
 
Koop een koraal en steun koraalonderzoek! Vandaag starten we onze crowd funding campagne voor CORALAB, met als doel het bestuderen van steenkoralen. CORALAB zal in Zeewolde worden gebouwd en geleid door Dr. Tim Wijgerde. CORALAB zal de effecten van licht, waterbeweging, waterchemie en voeding op koraalgroei en –fysiologie bestuderen. Onze eerste studie richt zich op de rol van rood en blauw licht op koraalgroei, –kleuring en –gezondheid.

Ons doel is om binnen zes weken 5000 euro op te halen. Als we onze target niet halen zullen alle donaties via PayPal worden teruggestort. Bekijk alstublieft onze video voor meer informatie, doneer, en deel onze boodschap. Hartelijk dank voor uw steun!

Doneer via deze link of volg de Donate here knop op onze Facebook-pagina: https://www.facebook.com/MarineAquacultureResearch/app/208195102528120/

Facebook: www.facebook.com/marineaquacultureresearch

 
Laatst bewerkt:
Tim, ik weet niet of het interessant is maar ik zou een complete website voor dit project kunnen bouwen, op mijn kosten.
Ook de hosting neem ik dan voor mijn rekening.

BTW, wordt er ook naar groen licht gekeken?
 
Is er ook een mogelijkheid te doneren zonder smoelenboek? Ik heb nl geen account....
 
Gedoneerd :) Veel succes!
 
Na een dag weg te zijn geweest zie ik reeds zes donaties, ter waarde van 255 euro. Ontzettend veel dank aan iedereen voor dit vertrouwen! In het eerste kwartaal van volgend jaar, ik denk in maart, kan iedereen zijn koraal komen ophalen. Omdat ik via paypal jullie emailadres ontvang is dit goed te regelen.


Geweldig, veel dank!!

Gedoneerd [emoji1360]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ook jij ontzettend bedankt!

Tim, ik weet niet of het interessant is maar ik zou een complete website voor dit project kunnen bouwen, op mijn kosten.
Ook de hosting neem ik dan voor mijn rekening.

BTW, wordt er ook naar groen licht gekeken?

Beste Arne, veel dank voor dit mooie gebaar! Ik verspreid mijn info nu vrij eenvoudig via facebook, en een bedrijfswebsite heb ik al, maar toch erg bedankt voor je aanbod! Groen licht, daar is in de jaren tachtig al naar gekeken, en dat is niet gunstig voor koraal op de langere termijn. Ik zou graag alle kleuren licht in mijn test verwerken, helaas heb ik daar niet de juiste spullen voor. Dan zou er een serie lampen op maat gemaakt moeten worden. Rood, blauw en wit, dat heb ik wel voorhanden binnenkort.

Is er ook een mogelijkheid te doneren zonder smoelenboek? Ik heb nl geen account....

Beste Jon, jazeker, dit kan via deze link (lijkt niet goed via mobiel te werken, wel via pc): https://www.paypal.com/uk/cgi-bin/w...63663d3faee8d94717bd303200c3af9aadd01a5f55080

Ga je gang Tim, ik heb zojuist 50 euro gedoneerd.

Ook jij zeer bedankt Alex!

Gedoneerd :) Veel succes!

Top Luc, ook voor jou is een koraal gereserveerd! Ik kom ook graag t.z.t. naar jouw labje kijken.
 
Tim, het lukt me niet via PayPal, kan je me anders de bankgegevens geven zodat ik dit per giro kan doen?
 
Doe mij de gegevens ook maar.
 
Uiteraard kun je vanuit Bremen ook een donatie verwachten! :)



Heren, dit geeft de burger moed! Veel dank! Als het zo doorgaat hebben we na de zomer een nieuw koraallab in Nederland, door en voor de zeewaterhobbyist! Het is de bedoeling dat er echt concrete informatie uit komt voor de hobby, hoewel de resultaten ook fundamenteel gezien interessant zullen zijn.
 
Uiteraard ook gedoneerd! Succes met het onderzoek en het crowdfunden!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Bovenaan