Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Spannend momentje😅

Wauw, dat is echt cool.

Ben al veel haaien tijdens mijn duiken tegen gekomen maar deze staat nog op mijn lijstje.

groet,
Adri
 
ja leuk he,vind het echt indrukwekkend.meestal komt er altijd wel eentje naar mij toe.heb nog een aantal filmpjes waarbij ze naar me toekomen reefsharks,oceanicwhitetips,treasureshark ook apart,maar waardoor ze naar me toekomen is me een raadsel.ik ben niet echt bang als dat gebeurt alleen een tijgerhaai zou ik me iets minder prettig voelen maar die ben ik nog niet tegengekomen:biggrin:
waar duik je meestal?
 
ja leuk he,vind het echt indrukwekkend.meestal komt er altijd wel eentje naar mij toe.heb nog een aantal filmpjes waarbij ze naar me toekomen reefsharks,oceanicwhitetips,treasureshark ook apart,maar waardoor ze naar me toekomen is me een raadsel.ik ben niet echt bang als dat gebeurt alleen een tijgerhaai zou ik me iets minder prettig voelen maar die ben ik nog niet tegengekomen:biggrin:
waar duik je meestal?

hier nog een die uit de groep een kijkje komt nemen

https://youtu.be/XOClBBlnh9w
 
Helemaal geweldig.
Haaien zijn net als honden maar als je niet bang bent accepteren ze jouw aanwezigheid en zelfs je dominantie, daarom zullen ze daarna weer wegzwemmen.

Een witte haai, tijgerhaai en stierhaaien zijn uiterst onbetrouwbaar, niet dat ze je niet tolereren maar zij voelen met hun bek.
Zolang hun borstvinnen recht blijven is er niets aan de hand en kun je op je locatie blijven, zodra de borstvinnen zich schuin naar beneden richten moet je opletten en uit hun te territorium verdwijnen of van ze af zwemmen.
 
probeer dan je hoofd maar cool te houden als een van die jongens op je af komt zwemmen
 
Heel gaaf! Ben ook dol op zwemmen en duiken met haaien! Het zijn 1 van de meest onbegrepen diersoorten helaas. De meeste mensen snappen niet dat wij niet op hun menu staan. Mijn droom is ooit nog eens te duiken of freediven met tijgerhaaien:eek:
 
ja ik ben ook verslaafd aan duiken.ik heb redelijk veel haaien gezien,zelfs naast orka's gesnorkeld op de galapagos echt onwijs gaaf maar de tijgerhaai nog niet voorbij zien komen
 
Bovenaan